افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ تصویب شد از ابتدای سال ۱۴۰۳،  افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد  وزیر کار: از سال آینده مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند + فیلم ویدئو | وزیر کار: حداقل حقوق یعنی کسی از آن کمتر نباید پرداخت کند زمزمه‌هایی درباره تعیین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد رسید ۴ واحد صنفی دیگر به دلیل گران فروشی در مشهد پلمب شد | پلمب ۲ شیرینی فروشی در وکیل آباد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ سکه و طلا در بازار امروز مشهد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) سوت پایان بازار‌های مالی به صدا درآمد | کدام بازار پیشتاز بازار‌های مالی سال ۱۴۰۲ شد؟ + نمودار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) کشف گوشت «تک سمی» در ۳ واحد عرضه در مشهد و طرقبه‌شاندیز | دامپزشکی خراسان رضوی اطلاعیه داد گره حقوق کارگران همچنان گشوده نمی‌شود | حقوقی که همچنان یک سال عقب‌تر از تورم است ۲ کشتارگاه در مشهد طی روز‌های تعطیل آماده‌باش هستند جهش شارپی بورس در آخرین روز کاری سال + نمای پایانی بازار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) دولت درباره کارت سوخت اطلاعیه داد گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه تهران کجاست؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد | خیز سکه تمام برای ۴۰ میلیونی شدن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) اعلام قیمت انواع میوه در میادین در آستانه سال نو (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) تشکیل ۹۴۳ پرونده تخلف اصناف خراسان رضوی از ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ افزایش حباب سکه در آخرین روز کاری سال | حباب سکه در سال جاری افزایش یافت یا کاهش؟ + جدول (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) برخورد با ۱۴ آژانس و درگاه فروش بلیت هواپیمایی متخلف (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) قول وزیر کار برای پیگیری مسکن کارگران توسط قرارگاه ویژه از اول سال آینده قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | آغاز سال نو با گرانی (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ بیکاری در زمستان سال جاری کاهش یافت (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) خبر مهم وزیر کار برای حقوق کارگران (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ادامه جلسه شورای عالی کار برای مزد۱۴۰۳ به بعد از افطار موکول شد
سرخط خبرها

خودرو تارا اتوماتیک ایران خودرو به بازار آمد + قیمت و مشخصات فنی (۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۹۵۴۲۶
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
  • ۴
خودرو تارا اتوماتیک ایران خودرو به بازار آمد + قیمت و مشخصات فنی (۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۰)
طی چند روز گذشته خودرو تارا دنده اتوماتیک با برخی تغییرات نسبت به مدل دستی از سوی ایران خودرو روانه بازار شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، تارا اتوماتیک یک سدان خانوادگی اقتصادی است که بر پایه یک خودرو اکونومیک بنام پژو ۳۰۱ توسعه یافته. البته در سال‌های اخیر بدلیل نوسانات نرخ ارز و کمبود عرضه خودرو قیمت تمامی ماشین‌ها به قدری بالا رفته که ما عملاً خودرو اقتصادی (به آن معنا که همه توان خریدش را به راحتی داشته باشند) نداریم، اما به هر حال تارا در میان خودرو‌های نیمه لوکس و گران‌قیمت بازار، محصولی میان‌رده محسوب میشود که به نسبت قیمت، امتیازات مناسبی در اختیار قرار میدهد.

مثلاً از نظر ایمنی شرایط بهتری در قیاس با محصولات قدیمی ایران‌خودرو (بخصوص خانواده ۴۰۵ که شامل سمند و دنا هم می‌شود) دارد، از آپشن‌های قابل قبولی بهره می‌برد، فضای کابین خوبی ارائه میکند و از نظر سواری هم میتواند شما را راضی نگاه دارد. در این بین پیشرانه اصلاح شده TU۵ پلاس، ترمز‌های چهارچرخ دیسکی مجهز به سیستم‌های کمکی ترمز و پایداری متنوع، فرمان برقی و گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته هم برای رفاه حال هر چه بیشتر شما در نظر گرفته شده‌اند. البته برخی افراد از طراحی ظاهری، کیفیت مونتاژ و توانایی‌های حرکتی متوسط تارا گلایه دارند، اما در هر صوت میشود از محصول جدید ایران‌خودرو به عنوان گامی هرچند کوچک، اما رو به جلو یاد کرد که میتواند نویدبخش عرضه خودرو‌های ایمن‌تر از جانب این خودروساز قدیمی کشورمان باشد.

حدو یکماه پیش بود که قیمت تارا اتوماتیک برای نخستین‌بار اعلام شد. اما بعد از آنکه ریاست جمهوری، جلوی افزایش قیمت‌ها را گرفت، ایران خودرو نیز تمامی قیمت‌هایش را به قیمت قدیم برگرداند. اما در تاریخ ۱۳ آذرماه مشخص شده که ستاد تنظیم بازار با قیمت تعیین شده برای تارا اتوماتیک موافقت کرده است.

این خودرو ۲ هفته قبل با قیمت ۴۱۵ میلیون تومان توسط کسانی که قبلا این خودرو را پیش خرید کرده بودند تسویه حساب شد و هم اکنون در بازار بین ۵۴۰ تا ۵۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

خودرو تارا اتوماتیک ایران خودرو به بازار آمد + قیمت و مشخصات فنی (۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۰)

تارا تارا تارا تارا تارا تارا تارا تارا

منبع: ایران جیب

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
0
ولی متاسفانه رینگ آلومینیومی حذف شده و و فقط ۱۶اینچ . درضمن هیچ ماشینی بدست استفاده کننده واقعی نمیرسه. اکثرا// سر از نمایشگاه در میارن با اختلاف قیمت زیاد.
Ali sh
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
0
0
خیلی بیریخته
آخه این چیه؟
بابا یکم سلیقه بخرج بدید
این همه سال دارید ماشین تولید میکنید هنوز نمیتونید ی طراحی خوب انجام بدید
الان به بچه ۴ ساله بگی نقاشی ماشیین بکش از طراحی شما قشنگتر میکشه
اگه نمیتونید من بیام براتون طراحی کنم
این چیه آخه؟؟ الکی هی میایید تعریف میکنید
اراز
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
0
0
یکم قیمت ها رو به نفع مصرف کننده مناسب در نظر بکیرید
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
برای این ماشین قیمت خیلیه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->