صهیونیست‌ها برای سومین روز متوالی به مسجدالاقصی یورش بردند یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه به شهادت رسید همسر شهید سید مصطفی خمینی درگذشت (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افکار عمومی جهان مصمم به متوقف‌کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است تأکید فرمانده ارتش بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند سردار فدوی: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است آمریکا قانونی کردن شهرک سازی‌های اسرائیل را در کرانه باختری خطرناک خواند رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد
سرخط خبرها

گره‌خوردگی امنیت ملی با قدرت اقتصادی

  • کد خبر: ۹۵۴۶
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
گره‌خوردگی امنیت ملی با قدرت اقتصادی
استاندار خراسان رضوی گفت: امنیت ملی هر کشور با قدرت اقتصادی آن گره خورده است و اگر خواهان استان برخوردار از امنیت پایدار هستیم باید اشتغال جوانان را فراهم کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا رزم‌‌حسینی امروز چهارشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی افزود: جوانان ما باید توانمند بوده و در تولید ناخالص ملی نقش داشته باشند، هر جا امنیت داشته‌ایم اقتصاد نیز قدرت گرفته است و ما در این استان این سیاست را دنبال می‌کنیم.

وی اظهار داشت: اگر مسئولی عملکرد خوبی نداشت نباید مردم و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی هزینه آن را بدهند، لذا بنده در هر سطحی که باشم اگر عملکرد نامطلوبی داشتم باید استعفا دهم، اگر جمعی به این نتیجه رسیدند که لیاقت اداره استان را ندارم یا اقدامات من موجب نارضایتی جمعی شده است باید کناره گیری کرده و از مردم عذرخواهی کنم.

وی با انتقاد از عدم عذرخواهی مسئولان خاطی از مردم گفت: چرا از مردم عذرخواهی نمی کنیم، چرا یاد نگرفتیم اگر کاستی داشتیم از مردم عذرخواهی کنیم، چرا بقیه باید هزینه خطاکاری من را بدهند؟

رزم حسینی با بیان اینکه اداره استان‌ها باید به گونه ای باشد که رضایت نسبی مردم بویژه جوانان فراهم شود افزود: باید آرامش، وحدت، همدلی و وحدت رویه در عمل داشته باشیم تا در برابر اهداف شوم دشمنان منافع ملی خود را حفظ کنیم.

وی با تاکید بر جذب سرمایه گذاری‌های خارجی اظهار داشت: باید توجه داشت در جنگ اقتصادی هستیم و دشمنان این کشور با اقدامات تحریمی دست به دست هم داده اند تا ما قدرت اقتصادی پیدا نکنیم لذا باید با اتکا به ظرفیت‌های داخلی تلاش کنیم.

وجود دیوان سالاری نحس

استاندار خراسان رضوی گفت: بانوان با سهم ۵۰ درصدی در جامعه نقش مهمی در انقلاب اسلامی، سازندگی و کارآفرینی کشور ایفا کرده‌اند و بانوان کارآفرین استان هم اکنون حاضرند داوطلبانه در توانمند سازی زنان روستایی مشارکت کنند.

وی افزود: با توجه به وجود مشکلات "دیوان سالاری نحس" در راه فعالان و معین‌های اقتصادی، دستگاه‌های مربوطه باید در زمینه رفع دیوان سالاری دست و پا گیر و زائد که برای عقب نگه داشتن کشور ایجاد شده است همکاری نمایند.

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی نیز در این نشست با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در این استان گفت: ۴۰۰ کسب و کار از طریق معین‌های شهرستان‌ها وارد سامانه رصد عملکرد الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی شده است.

علی‌اکبر لبافی افزود: باید با تحرک و پیگیری بیشتری فعالیت معین‌ها را دنبال کنیم تا در صورت عدم رضایت از عملکرد معین مربوطه در منطقه مورد تعهد، معین دیگری جایگزین شود.


منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->