اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

استقلال بازیکن و مربی خارجی جدید نمی‌گیرد

  • کد خبر: ۹۵۵۴۶
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
استقلال بازیکن و مربی خارجی جدید نمی‌گیرد
باشگاه استقلال تمایلی برای جذب بازیکن و مربی خارجی جدید ندارد واین موضوع به گوش فرهاد مجیدی هم رسیده است. احتمالا جذب خارجی جدید با این سیاست منتفی خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مصاحبه‌های اخیر مجیدی کاملاً گویای برنامه‌های آقای سرمربی برای جذب بازیکنان خارجی است، اما تصمیم‌گیران باشگاه استقلال تمایلی به جذب مربی یا بازیکن خارجی جدید ندارند. حتی یک هفته پیش بحثی درباره جذب مربی بدنساز خارجی نیز مطرح بود و گفته شد مجیدی علاوه بر آن خواستار یک تمرین خارجی هم هست، اما خبر‌هایی که از باشگاه استقلال بیرون می‌آید، نشان می‌دهد بودجه کافی برای جذب خارجی‌های جدید وجود ندارد. همین حالا باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات یامگا و ژستد با محدودیت مواجه است و اخباری وجود دارد که این دو بازیکن از وضعیت به وجود آمده راضی نیستند. گابریل پین نیز هنوز دستمزدش را به طور کامل دریافت نکرده و حتی شایعه خداحافظی او در نیم فصل نیز شنیده شده. این نگرانی‌ها به اطلاع مجیدی هم رسیده و سرمربی استقلال هم قصد دارد پرونده جذب بازیکن و مربی خارجی جدید را ببندد. مهم‌ترین مسأله‌ای که موجب عقب‌نشینی باشگاه استقلال از جذب بازیکن و مربی خارجی شده، پرونده‌هایی است که در هفته‌های آتی تکلیفش مشخص خواهد شد و باشگاه استقلال باید دوباره در راستای تأمین دلار برای رهایی از این پرونده‌ها اقدام کند. بدهی به میلیچ و پادووانی بزودی تعیین تکلیف خواهد شد، ضمن اینکه قرار است درباره پرونده استراماچونی نیز احکام تازه‌ای صادر شود. اگر فیفا احکام قطعی درباره طرف‌های قرارداد با استقلال صادر کند، بدون شک باشگاه استقلال وارد یک چالش مالی جدی خواهد شد و چه بسا برای پرداخت دستمزد بازیکنان خود نیز با کاستی‌هایی مواجه شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->