حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

کارلوس کی‌روش مغرور، روی اعصاب مصری‌ها

  • کد خبر: ۹۵۶۵۳
  • ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
کارلوس کی‌روش مغرور، روی اعصاب مصری‌ها
حواشی شکست فراعنه در اولین بازی جام ملت‌های آفریقا به رهبری کی‌روش حالا بالا گرفته و مشخص نیست فدراسیون مصر بخواهد پس از جام ملت ها هم با کی روش کار کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا سه‌شنبه‌شب ادامه یافت و تیم ملی فوتبال مصر در نخستین دیدار خود برابر نیجریه با یک‌گل تن به شکست داد؛ دیداری که با انتقاد‌های گسترده‌ای از سبک بازی فراعنه به‌ویژه در نیمه نخست همراه شد و حتی کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی مصری‌ها، نیز در پایان بازی به این موضوع اذعان کرد. اما جنجال بزرگ شکست مصری‌ها برابر نیجریه در پایان بازی رخ داد.

درحالی‌که شکست برابر نیجریه به مذاق هواداران مصری حاضر در استادیوم خوش نیامده بود، اعتراض آن‌ها با واکنش سرمربی این تیم نیز مواجه شد. کی‌روش پس از پایان بازی و در راه رختکن بود که یک هوادار با لحنی بد او را خطاب قرار داد و کی‌روش که باید به‌سمت خارج از زمین می‌رفت، به‌سمت او رفت و با صدای بلند به این فرد گفت که برای جنگ تن‌به‌تن از بالای پله‌ها به‌سمت زمین بیاید.

او چندبار خطاب به این تماشاچی گفت: بیا اینجا! و در‌نهایت با وساطت سرپرست تیم از محل دعوا دور شد. وب‌سایت «العربیه‌الجدید» درباره این درگیری‌ها نوشته است: در مقابل انتقاد‌های شدیدی که به سرمربی پرتغالی وارد شد، او به‌سمت سکو‌ها رفت تا یکی از هواداران را خطاب قرار دهد و به او دستور دهد که به‌سمت او برود تا با او صحبت یا حتی دعوا کند. ظاهرا کی‌روش از آن هوادار معترض می‌خواسته است که به سر تمرینات تیم ملی بیاید و او مصر را تمرین دهد!

احترام سن کی‌روش را نگه داشتم!

هوادار مصری که با کی‌روش درگیر شد، دیروز در گفتگو با رسانه kora plus درباره این جروبحث به‌وجود‌آمده گفت: عملکرد تیم و به‌ویژه خط هافبک خیلی ضعیف بود. بعد از بازی به کی‌روش گفتم که بازی‌دادن به الننی و حمدی فتحی حرام است! کی‌روش نیز در ادامه حرکتی را به من نشان داد و به من توهین کرد و قصد داشت وارد مجادله شود. او به من گفت که تو چیزی نمی‌فهمی. کسانی که اطرافم بودند، من را جدا کردند. باید جواب او را می‌دادم؛ ولی این کار را نکردم، چون‌که سن او بالاست و احترامش را نگه داشتم.

کی‌روش مغرور است و باید زودتر از مصر برود

نتایج ضعیف و برخورد‌های عجیب پیرمرد پرتغالی صدای پیشکسوتان فوتبال در مصر را نیز در‌آورده است. حسام احمد میدو، ستاره سابق فوتبال مصر و منتقد درجه‌اول کی‌روش، در واکنش به این اتفاق، درگیری سرمربی با یکی از هواداران را کاملا غیر‌قابل‌قبول خواند و گفت وائل گوما، مدیر ورزشی تیم ملی مصر، باید سریع‌تر مداخله می‌کرد تا این درگیری و برخورد کی‌روش و هوادار تیم ملی مصر اصلا اتفاق نمی‌افتاد.

میدو در ادامه گفت: متأسفانه کارلوس کی‌روش به مردم مصر احترام نمی‌گذارد و با بازیکنان ما متکبرانه رفتار می‌کند. این مربی پرتغالی فکر می‌کند تیم کوچکی را هدایت می‌کند و همین طرز تفکر باعث می‌شود تا او به مصری‌ها بی‌احترامی کند؛ اما من به او می‌گویم مصر تیم بزرگی است.

او ادامه داد: سرمربی نیجریه با محمد صلاح عکس گرفت و این تفاوت ۲ تیم را نشان می‌دهد؛ اما ما در این بازی شکست خوردیم. کی‌روش حتی تمرکز صلاح را نیز به‌هم زد. اگر کی‌روش نیجریه‌ای هم بود، این اشتباه‌ها را مرتکب نمی‌شد. سؤال من این است که چرا دستیاران کی‌روش به او کمک نمی‌کنند. به نظرم کی‌روش مربی مغروری است. اگر درخشش الشناوی نبود، ما با گل‌های بیشتری شکست می‌خوردیم.

رضا عبدالعال، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال مصر، نیز گفت: به نظرم اخراج کی‌روش ضروری است. او باعث شده است تا هویت تیم ملی مصر از بین برود. باید هدایت تیم به مربی دیگری سپرده شود، چرا که کی‌روش چیزی از خود نشان نداده است. بازیکنان مصر مسئول این شکست نیستند و فقط کی‌روش باید پاسخ‌گو باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->