طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | اقساط وام جدید ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | حباب ربع سکه ۹۱ درصد شد!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

صادرات ۱/۲ میلیون بشکه نفت در سال آینده چگونه محقق می‌شود؟

  • کد خبر: ۹۵۸۹۵
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
صادرات ۱/۲ میلیون بشکه نفت در سال آینده چگونه محقق می‌شود؟
وزیر نفت گفت: فروش ۱/۲ میلیون بشکه نفت در سال آینده با شناسایی بازارهای جدید محقق می شود.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر نفت از افزایش چشمگیر درامدهای ارزی حاصل از فروش نفت، میعانات گازی، گاز صادراتی، فراورده‌های نفتی و پتروشیمی در ۱۰ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: با تلاش همکاران و با استفاده از ظرفیت‌های موجود دستیابی به رقم یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه محقق می‌شود. 

جواد اوجی روز شنبه در حاشیه نشست کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه با منظور  بررسی بخش درآمدی لایحه کل بودجه برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه امروز در بحث تبصره‌های ۱و ۱۴ لایحه بودجه که عمدتاً درآمدهای ناشی از فروش و صادرات نفت، میعانات گازی و فرآورده‌ها بود توضیحات کاملی را خدمت اعضای کمیسیون تلفیق ارائه کردیم.

وزیر نفت ادامه داد: دوستان سوالات و ابهاماتی درباره درآمدها داشتند که با توجه به جداولی که در حوزه تبصره ۱۴ تنظیم شده، همچنین فروش فرآورده‌ها در داخل و هم درآمدهای صادراتی و هم فروش گاز در بخش داخلی و صادرات نفت و میعانات گازی که در تبصره یک بود،به این سوالات پاسخ داده شد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاشی که در حوزه وزارت نفت در چند ماه اخیر در حوزه فروش نفت و میعانات و هم صادرات گاز و هم فروش محصولات پتروشیمی صورت گرفته روند رو به بهبود و رشد بوده و درآمدهای ارزی حاصل از فروش نفت، میعانات گازی، خالص گاز صادراتی، فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی در ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیر داشته است.

وزیر نفت ادامه داد: با تلاشی که همکاران ما در حوزه وزارت نفت با استفاده از تمام ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و شناسایی آن به‌کار گرفته‌اند و همچنین بازاریابی که در بسیاری از کشورها انجام می‌دهیم، اعداد و ارقامی که در بودجه و لایحه‌ای که از سوی دولت به مجلس پیشنهاد شده در سال ۱۴۰۱ محقق می‌شود.

اوجی در پاسخ به سوالی مبنی بر تحقق تولید و فروش یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت اظهار کرد: با لطف پروردگار و همت همه همکارانمان در این حوزه و با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و شناسایی بازارهای مختلف تمام تلاش ما و همکاران این است که این عدد یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه تحقق یابد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->