حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان تمرین استقلال تعطیل شد اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم
سرخط خبرها

وریا غفوری: نمی‌گذارم حاشیه‌ای دراستقلال ایجاد شود

  • کد خبر: ۹۶۰۰۹
  • ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
وریا غفوری: نمی‌گذارم حاشیه‌ای دراستقلال ایجاد شود
کاپیتان استقلال به دنبال دور کردن حاشیه‌ها از این باشگاه است. وریا وعده داده که اجازه ندهد تیمش تا پایان فصل دچار مشکل شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، وریا غفوری، کاپیتان استقلال وعده داده تیمش وارد حاشیه نشود. کاپیتان استقلال در مصاحبه‌ای متفاوت این جملات را به زبان آورده است: «مطمئناً نمی‌گذاریم و اجازه نمی‌دهیم حاشیه‌ای برای ما به وجود بیاید. با درایت کادرفنی، از آقایان فرهاد مجیدی و پین تا مصطفوی، غلامپور و نوشادی، بازیکنان و کادر مدیریتی باشگاه که زحمات فراوانی کشیده اند، همه می‌دانیم که کار سختی تا پایان فصل پیش رو داریم، اما اتحاد ما قطعاً اجازه نخواهد داد حاشیه خاصی برای‌مان رقم بخورد. معمولاً استقلال هر وقت اوج می‌گیرد مشکلات و حواشی چندین برابر می‌شوند و عده‌ای سعی می‌کنند تمرکز ما را به هم بریزند و تیم را خراب کنند. بازیکنان ما همه باتجربه‌اند و خیلی‌های‌مان الان چندین فصل است که کنار هم بازی می‌کنیم؛ بنابراین می‌توانیم بر حواشی ساختگی برخی غلبه کنیم تا روند کنونی تیم حفظ شود.»

وریا درادامه صحبت‌هایش گفته:«راه سختی داریم و همه تیم‌ها هم تلاش می‌کنند تا از ما سبقت بگیرند. رقبای قدرتمندی داریم، بخصوص همین تیم‌هایی که الان هم داعیه قهرمانی دارند. سه، چهار تیم بالای جدول که خطرناک هستند و با تقویت خود در نیم‌فصل می‌کوشند تا قهرمان لیگ بیست و یکم شوند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->