افت ۲۰۰ هکتاری سطح زیر کشت مزارع گل محمدی در خراسان رضوی چه دارایی‌هایی شامل مالیات می‌شوند؟ | مصوبه جدید مجلس درباره مالیات بر عایدی سرمایه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پاداش ۴۷ میلیونی برای مشترکان خانگی | گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد مراحل ثبت رایگان قرارداد اجاره بها در سامانه خودنویس چگونه است؟ + لینک و راهنما آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو + نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی قیمت طلا و سکه در روز‌های آینده (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش چراغ خاموش قیمت خودرو‌های داخلی در بازار (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ۵۰ درصدی پژوپارس ایران خودرو اشک مشتریان را در آورد رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد | انفجار قیمت خودروی نوستالژیک! + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بورس قرمزپوش شد | دیدگاه مثبت کارشناسان درباره روند آتی بازار سرمایه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزان رهن و اجاره ملک در منطقه آبکوه مشهد چقدر است؟ + جدول (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵۰۰کیلو زعفران فردا (۵ اردیبهشت) در بورس کالا عرضه می‌شود افزایش احتمالی حقوق و دستمزد کارگری منوط به استقرار مجلس جدید | ۶۵ درصد واحد‌های صنعتی خراسان‌رضوی به طرح طبقه‌بندی مشاغل پیوستند تورم در خراسان رضوی افزایشی شد + علت طلای سرخ در سیطره دلال‌ها آیا سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ هدف سازمان امور مالیاتی، شناسایی بدون‌پرونده‌ها و زیرزمینی‌هاست | شناسایی ۱۰۰ مؤدی جدید و مطالبه  بیش از  ۳۰۰۰ میلیارد تومان مالیات + فیلم کاهش قیمت و افزایش حباب سکه به دنبال گران‌شدن دلار + جدول (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بخش املاک «دیوار» و «شیپور» مسدود می‌شود + علت توضیحات دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو تامین زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنج‌شنبه تخلف است مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو دستخوش تغییر می‌شود زمان پایان اعتبار مجوز‌های کاغذی اعلام شد پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران
سرخط خبرها

واردات گوشی بالای ۶۰۰ دلار ممنوع است؟

  • کد خبر: ۹۶۲۸۳
  • ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷
واردات گوشی بالای ۶۰۰ دلار ممنوع است؟
سخنگوی گمرک ممنوعیت واردات گوشی بالای ۶۰۰ دلار را تکذیب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سخنگوی گمرک گفت: رییس کل گمرک در تشریح منابع درآمدی گمرک و در پاسخ به پرسشی در خصوص واردات تلفن‌های بالای ۶۰۰ دلار، با اشاره به عدم ورود جزئی به این مساله در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، هرگونه تصمیم در این خصوص و یا ماخذ کالا‌های دیگر را در درآمد سالیانه گمرک موثر دانست.

سید روح اله لطیفی اظهار داشت: گمرک تابع سیاست‌های مراجع قانونی، مصوبات مجلس شورای اسلامی و سازمان‌های سیاستگذار در حوزه تجارت خارجی است.

وی افزود: در نشست امروز با اعضای اتاق بازرگانی ایران، رییس کل گمرک ایران هرگونه تصمیمی در خصوص واردات کالا‌ها و تعیین ماخذ حقوق و عوارض آن‌ها به ویژه خودرو و موبایل را در بودجه سال آینده، بر درآمد‌های گمرک موثر دانست که با مصوبه قانون بودجه سال آتی و طی شدن تشریفات تصویب با ابلاغ دولت به گمرک قابل اجرا خواهد بود و تا این لحظه در این خصوص تصمیمی اخذ نشده و روند بررسی لایحه بودجه در مجلس در حال انجام است و هنوز به قانون تبدیل نشده است.

لطیفی در خصوص واردات تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار به نقل از رییس کل گمرک در رسانه‌ها توضیح داد: ضمن تکذیب اخبار منتشره در ممنوعیت یا محدودیت و یا هرگونه تغییر در نحوه واردات تلفن همراه، در جلسه امروز، آقای مقدسی تاکید کرده است که واردات خودرو و موبایل‌های با ارزش بیش از ۶۰۰ دلار، به سیاست‌های تجاری و بازرگانی کشور وابسته است و گمرک تابع سیاست‌های سایر سازمان‌های سیاستگذار و مصوبات مجلس شورای اسلامی در خصوص واردات این کالا‌ها در بودجه سال آینده است تا هر آنچه را مصوب شده و به گمرک برای اجرا ابلاغ کنند انجام دهد.

لطیفی افزود: رئیس کل گمرک ایران در این نشست در پاسخ به پرسشی در خصوص تغییر ماخذ تعرفه‌ها بر درآمد گمرکی، هر گونه تصمیمی در سیاست‌های تجارت خارجی، تعرفه‌ها و حقوق ورودی را بر درآمد گمرکی سال آینده موثر دانست.

سخنگوی گمرک گفت: در حال حاضر برای گوشی‌های تلفن همراه با ارزش بالای ۶۰۰ دلار حقوق ورودی با ماخذ ۱۲ درصد اعمال می‌شود و همچنان روند واردات ادامه دارد و منعی برای ورود آن وجود ندارد، ضمنا در متن لایحه بودجه که در مجلس شورای اسلامی در دست رسیدگی و در زمینه محدودیت، ممنوعیت یا تغییر ماخذ و تعرفه‌ها تصمیمی گرفته نشده است.

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->