نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

دلداری زلاتان ایبراهیموویچ به مارکو سِرا، داور پراشتباه ایتالیایی

  • کد خبر: ۹۶۳۲۸
  • ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
دلداری زلاتان ایبراهیموویچ به مارکو سِرا، داور پراشتباه ایتالیایی
داور بازی میلان، پس از اشتباهاتش در رختکن گریه کرد!

به گزارش شهرآرانیوز؛ میلان در هفته توقف اینتر، در خانه اش و در شبی عجیب ۲ بر ۱ مغلوب اسپتزیا شد. روسونری در این بازی و درحالی‌که فرصت‌های خوبی از‌جمله یک پنالتی را از دست داد، با گل دقیقه‌۹۶ مغلوب اسپتزیا شد و نتوانست از تساوی اینتر استفاده کند. این بازی البته با اشتباه‌ها و اتفاق‌های عجیب داوری هم همراه بود که درنهایت منجر به واکنش کمیته داوران فوتبال سری‌آ شد.

محرومیت طولانی‌مدت در انتظار داور بازی

جنجالی که داور بازی تیم‌های میلان و اسپتزیا با تصمیم عجیب خود به راه انداخت، برای او تبعات سنگینی در‌پی خواهد داشت. نشریه گاتزتا دلواسپورت اعلام کرد که در‌پی اشتباه محرز مارکو سِرا، داور بازی تیم‌های فوتبال میلان و اسپتزیا که به شکست ۲‌بر ۱ روسونری انجامید، کمیته داوران فوتبال ایتالیا از باشگاه میلان عذرخواهی کرد و در نظر دارد که محرومیتی طولانی‌مدت را برای این داور سی‌ونه‌ساله در نظر بگیرد.

درحالی‌که بازی با تساوی ۱-۱ در جریان بود، جونیور مسیاس در دقیقه ۹۲ به‌زیبایی دروازه اسپتزیا را باز کرد؛ اما به‌دلیل عجله داور در سوت‌زدن و آوانتاژ‌ندادن، این گل مردود شد. مارکو سرا، داور سی‌ونه‌ساله این مسابقه، قبل از رسیدن توپ به مسیاس، سوت زد و پشت محوطه جریمه اسپتزیا، خطا روی ربیچ را اعلام کرد.

پس از این اتفاق، بازیکنان میلان به داور اعتراض کردند و او نیز اشتباه خود را پذیرفت. میلان حدود ۲ دقیقه بعد از این صحنه، اسیر ضدحمله اسپتزیا شد و گل دوم را دریافت کرد تا عملا برد تیم پیولی به یک شکست تلخ تبدیل شود. مارکو سرا در پایان بازی بابت اشتباهش از میلانی‌ها عذرخواهی کرد؛ اما ظاهرا این اقدام او برای فرار از مجازاتش کافی نبوده است. کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایتالیا ضمن عذرخواهی از میلانی‌ها، محرومیتی طولانی را هم برای مارکو سرا در نظر گرفته است. طبق اعلام گاتزتا، کمیته داوران فوتبال ایتالیا، صحنه جنجالی انتهای بازی را تنها یکی از اشتباه‌های مارکو سرا در این بازی می‌داند.

گریه‌کردن داور بازی میلان و اسپتزیا در رختکن

داور و اتحادیه داوران ایتالیا از میلان عذرخواهی کردند، اما این پایان ماجرا نبود. به نقل از کوریره دلا‌سرا، داور جوان مسابقه به‌شدت تحت‌تأثیر اشتباه بزرگش قرار گرفته و پس از بازی در حالتی کاملا بهت‌زده در رختکن، احساساتی شده و گریه کرده است. زلاتان ابراهیموویچ متوجه این مسئله شده و همراه با چند بازیکن دیگر میلان به‌سمت داور رفتند و به او دلداری دادند. زلاتان به مارکو سرا اطمینان داده همه باور دارند که اشتباه او غیرعمدی بوده و چنین‌اشتباه‌هایی ممکن است برای هر کسی پیش بیاید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->