نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

فیلم خلاصه بازی تیم ملی فوتبال بانوان ایران و چین در جام ملت‌های آسیا+ ویدئو گل‌ها

  • کد خبر: ۹۶۸۰۶
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
  • ۱
فیلم خلاصه بازی تیم ملی فوتبال بانوان ایران و چین در جام ملت‌های آسیا+ ویدئو گل‌ها
تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در برابر چین در دومین بازی خود در جام ملت های آسیا تن به شکست سنگینی داد. ویدئو خلاصه بازی را می توانید در ادامه ببینید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال بانوان ایران در برابر چین در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تن به شکست سنگین ۷ بر ۰ داد.  

ملی پوشان که در بازی قبلی مقابل هند به تساوی بدون گل دست یافته بودند، امروز از شرایط آرمانی به دور بودند و با وجود درخشش گلر تیم نتوانستند به نتیجه خوبی دست یابند. 

چین یکی از مدعیان قهرمانی آسیاست. تیم ملی باید در آخرین بازی به مصاف تایوان برود.

شرح گل های چین به تیم ملی فوتبال زنان ایران

زنان ایران ۰ - زنان چین ۱ (وانگ شوانگ در دقیقه ۲۷): شوت زمینی و از پشت محوطه جریمه هافبک تهاجمی چینی‌ها دور از دستان زهره کودایی وارد دروازه ایران شد.

زنان ایران ۰ - زنان چین ۲ (شا یوئی در دقیقه ۴۲): پاس در عمق عالی از وانگ یِن برای شا یوئی، مهاجم چینی‌ها را در موقعیت تک به تک با زهره کودایی قرار داد و یوئی نیز با ضربه‌ای دقیق گل دوم را وارد دروازه زنان ایران کرد.

زنان ایران ۰ - زنان چین ۳ (وانگ شوانگ در دقیقه ۴۸): لی‌منگ وِن مدافع تازه‌وارد چینی‌ها با نفوذ از سمت چپ توانست خط دفاعی ایران را وادار به خطا کند و خطای فاطمه عادلی اعلام پنالتی به سود چین شد و وانگ شوانگ توانست خلاف جهت کودایی، دومین گل خود و سومین گل تیمش را به ثمر برساند.

زنان ایران ۰ - زنان چین ۴ (وانگ شِن‌شِن در دقیقه ۵۵): روی یک کار تیمی فوق‌العاده و سانتر زیبای شا یوئی، وانگ شِن‌شِن درون محوطه جریمه ایران صاحب توپ شد و توانست با فریب مدافعان گل چهارم را برای تیمش رقم بزند.

زنان ایران ۰ - زنان چین ۵ (وانگ شِن‌شِن در دقیقه ۵۹): بار دیگر همکاری شا یوئی و وانگ شِن‌شِن برای چینی‌ها منجر به گل شد و سانتر یوئی را شِن‌شِن توانست به گل برتری چینی‌ها تبدیل کند تا اختلاف به پنج گل برسد.

زنان ایران ۰ - زنان چین ۶ (جیالی تانگ در دقیقه ۷۷): چینی‌ها مجددا با یک کار تیمی به دروازه ایران نزدیک شدند و مهاجم تعویضی این تیم با شوت از پشت محوطه جریمه موفق شد دروازه ایران باز کند و تیمش را به گل ششم رساند.

زنان ایران ۰ - زنان چین ۷ (گل به خودی فاطمه عادلی در دقیقه ۸۱): غفلت خط دفاعی ایران باعث شد تا جیالی تانگ به توپ برسد و او با ضربه‌ای چیپ توپ را از زهره کودایی عبور داد و وانگ شوانگ ستاره باتجربه چینی‌ها در آستانه رسیدن به توپ بود که فاطمه عادلی روی آن تاثیر گذاشت تا گل هفتم چینی‌ها به نام مدافع ایران به ثبت برسد.

ویدئو خلاصه بازی تیم ملی فوتبال بانوان ایران و چین در جام ملت‌های آسیا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
0
0
با خسته نباشید به همه بانوان تیم ملی ایران ، ایشالا یه روزی نتایج فوتبال زنان ما مثل والیبال مردانمون بشه و بتونیم این روزای تلخ رو فراموش کنیم . یاعلی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->