آیا Discord مسدود شده است؟ گوشی تاشوِ BlackView HERO 10 ماه آینده می‌آید اندروید به‌زودی می‌تواند سلامت حافظه گوشی را نشان دهد مشکل عجیب صفحه‌نمایش‌، چند گوشی‌‌ دیگر سامسونگ را هم درگیر کرد + عکس وزارت اقتصاد از شروع فروش اینترنتی دارو از ماه آینده خبر داد هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو
سرخط خبرها

سرفیس دوئو مایکروسافت بالاخره به اندروید ۱۱ رسید

  • کد خبر: ۹۶۹۵۴
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
سرفیس دوئو مایکروسافت بالاخره به اندروید ۱۱ رسید
سرفیس دوئو ۲۰۲۰ مایکروسافت به‌تازگی به اندروید ۱۱ به‌روزرسانی شد؛ اما مدل جدید این دستگاه هنوز اندروید ۱۲ را دریافت نکرده است.

به گزارش شهرآرانیوز- سرفیس دوئو، دستگاهی که مایکروسافت در سال ۲۰۲۰ عرضه کرد، به‌تازگی در سال ۲۰۲۲ به اندروید ۱۱ به‌روزرسانی شده؛ مدل جدید این دستگاه هنوز اندروید ۱۲ را دریافت نکرده است.

در اوایل ماه جاری میلادی، منتشر نشدن به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای سرفیس دوئو (Microsoft Surface Duo) خبرساز شد، خصوصا با در نظر گرفتن این حقیقت که مایکروسافت چند ماه قبل از آن اعلام کرده بود تا پایان سال ۲۰۲۱ این به‌روزرسانی را برای گوشی خود منتشر می‌کند. سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، مایکروسافت انتشار اندروید ۱۱ را برای دستگاه‌های آنلاک سرفیس دوئو در آمریکای شمالی و اروپا آغاز کرده است.

مایکروسافت سیاست انتشار تدریجی را برای به‌روزرسانی اندروید ۱۱ در پیش گرفته و این یعنی همه‌ دستگاه‌های سرفیس دوئو به شکل فوری به این نسخه‌ اندروید به‌روزرسانی نمی‌شوند. مایکروسافت در وب‌سایت رسمی خود گفته: «برای سرفیس دوئو‌های آنلاک یا لاک‌شده‌ی AT&T، ما در حال آزمایش این نسخه و تأیید نهایی هستیم.»

اکنون کاربران باید منتظر انتشار اندروید ۱۲ باشند، سیستم‌عاملی که هنوز حتی برای سرفیس دوئو ۲ هم منتشر نشده است. به ادعای ویندوز سنترال، مایکروسافت تصمیم گرفته است اندروید ۱۲L را در زمانی نامشخص به گوشی‌های خانواده‌ی سرفیس دوئو بیاورد؛ گفته می‌شود اندروید ۱۲L به‌گونه‌ای طراحی شده تا تجربه‌ کاربری اندروید ۱۲ را در نمایشگر‌های بزرگ بهبود دهد.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->