نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

پر بیم و هراس‌ترین هفته لیگ برتر والیبال| اوضاع جدول پیچیده‌تر شد

  • کد خبر: ۹۷۲۶۳
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
پر بیم و هراس‌ترین هفته لیگ برتر والیبال| اوضاع جدول پیچیده‌تر شد
هفته بیست‌ویکم لیگ برتر والیبال هفت دیدار در شهرهای سیرجان، گنبد، رامسر، تهران، گرگان، رفسنجان و مریوان پیگیری شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال، در فضایی کاملا متفاوت و متاثر از ابتلای به اومیکرون و کرونا در برخی از تیم‌ها و پر از بیم و هراس، پیگیری شد و اتفاقات رقم خورده در آن، باعث جابجایی بسیاری در جدول شد. معلوم نیست اگر شرایط بدتر از امروز، در نزد تیم‌ها شود، آیا همچنان سازمان لیگ بر ادامه بازی‌ها به شکل رفت و برگشت کنونی اصرار خواهد داشت و یا از خر شیطان پائین خواهد آمد! هرچند این خواسته خود باشگاه‌ها هست تا سازمان لیگ.
با نتایج رقم خورده در بازی‌های امروز، وضعیت جدول با اعلام رای صادره کمیته انضباطی در خصوص بازی نیمه کاره لبنیات هراز و آذرباتری پیچیده‌تر از قبل شد. هنوز تا ۵ هفته به پایان دور گروهی به جز سپاهان که خیالی آسوده دارد، نمی‌توان از سفوط و صعود تیم‌ها به مرحله پلی آف و یا به دسته پائین‌تر صحبت کرد!
در بازی‌های امروز سپاهان علی رغم پرتلاش ظاهر شدن تیم میزبان پاس گرگان، حریف خود را در هر ست تنها با اختلاف دو امتیاز برد. در رفسنجان تیم مس باز هم دست بکاری بزرگ زد و پیروزی سه بر صفر آن‌ها در مقابل تیم بحران زده شهرداری ارومیه غیر قابل پیش بینی بود. شهرداری هر لحظه جایگاه دومی اش در حال تغییر است. پیکان باز هم لبنیات هراز را برد و این بار در خانه والیبال ۳ بر یک پیروز شد و با این برد هم ناکامی هفته پیش برابر ورامینی‌ها را به فراموشی سپرد و هم با باخت شهرداری ارومیه به رتبه دوم جدول صعود کرد. البته هراز هم با استفاده از رای کمیته انضباطی و علی رغم باخت به پیکان در جدول مکان سوم را به خود اختصاص داد. شهداب مقاومت یزد ترمز سیرجانی‌ها را دو باره کشید و طلوع کیان جوان بازی باخته دو بر صفر را در جواب صحبت‌های سرمربی حریف در زمین بازی داد!
در مریوان، آذرباتری باز هم دست بکاری غیر قابل پیش بینی زد و کاری را که خیلی از تیم‌ها از پس آن بر نیآمدند را با موفقیت انجام داد. آذرباتری بر خلاف تصور توانایی ماندن در لیگ برتر را دارد، مگر آنکه حواشی روز بازی با هراز برایش مشکل ساز شود. راهیاب با این باخت، کارش کمی برای صعود به پلی آف سخت‌تر شده است.
در گنبد شاگردان جزیده بی دردسر شهرداری ورامین گرفتار با کرونا را براحتی برد، تا همچنان امیدوار به صعود باشد. در رامسر، هورسان در دیدار ۶ امتیازی فرصت مناسب برای سبقت گیری از سایپا را از دست داد و با شکستی دیگر اوضاعش بد جوری برای بقا سخت شده است. سایپا با سهراب به نژاد به دومین برد پیاپی رسید تا اگرچه شانس کمی برای رفتن به پلی آف دارد، اما ماندنش در لیگ برتر خود گام بزرگی است.
در پایان بازی‌های هفته بیست و یکم اگرچه هنوز، به جز سپاهان مابقی تیم‌ها از رتبه دوم گرفته تا چهاردهم تکلیف شان در جدول مشخص نیست و این خود بیانگر دشواری و رقابت غیر قابل پیش بینی تیم‌ها در این فصل از لیگ برتر دارد.


نتایج کامل دیدار‌ها

فولاد سیرجان ایرانیان ۲ – مقاومت یزد ۳؛ (۲۷-۲۵)، (۲۵-۲۲)، (۲۰-۲۵)، (۱۶-۲۵)، (۶-۱۵)

شهرداری گنبد ۳- شهرداری ورامین صفر؛ (۲۵-۱۹)، (۲۵-۱۷)، (۲۵-۱۷)

هورسان رامسر صفر – سایپا ۳؛ (۲۳-۲۵)، (۱۳-۲۵)، (۱۹-۲۵)

پیکان ۳ – لبنیات هراز آمل یک؛ (۲۵-۱۹)، (۲۴-۲۶)، (۲۵-۲۲)، (۲۶-۲۴)

پاس گرگان صفر – فولاد مبارکه سپاهان ۳؛ (۲۳-۲۵)، (۲۳-۲۵)، (۲۴-۲۶)

مس رفسنجان ۳ – شهرداری ارومیه صفر؛ (۲۵-۲۱)، (۲۵-۲۳)، (۲۶-۲۴)

راه‌یاب ملل مریوان یک – آذرباتری ارومیه ۳؛ (۲۵-۱۸)، (۲۲-۲۵)، (۲۳-۲۵)، (۲۱-۲۵)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->