آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

ماجرای قتل خواهر ۱۷ ساله توسط برادرش در هرمزگان به خاطر اینستاگرام

  • کد خبر: ۹۷۵۴۲
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
ماجرای قتل خواهر ۱۷ ساله توسط برادرش در هرمزگان به خاطر اینستاگرام
پسر ۲۲ ساله‌ای در بندرعباس به خاطر انتشار عکس در اینستاگرام خواهر نوجوانش را کشت.

به گزارش شهرآرانیوز، این پسر جوان تبعه بیگانه هر از چند گاهی بر سر فعالیت در فضای مجازی با خواهر ۱۷ ساله‌اش درگیر بود  تا آنکه بامداد یکشنبه گذشته  در یک بگومگو به خاطر اینستاگرام  دست به جنایت زد. دختر نوجوان با یک ضربه چاقو به خاطر شدت خون‌ریزی به کام مرگ فرورفت. پرونده قتل گشوده و پای پلیس به این ماجرا باز شد.

زن میان‌سال که شاهد درگیری فرزندانش در منزل بود و با  جیغ و فریاد نتوانسته حریف خشم پسرش شود، با دیدن پیکر غرق در خون  دخترش، سراسیمه  او را به بیمارستان رسانده بود. اما ساعت ۳ بامداد  کادر درمانی به او گفتند که دقایقی قبل مصدوم فوت‌شده است. وی در مقابل پلیس،   با چشمان اشک‌بار که نمی‌خواست پسرش را هم  از دست بدهد به‌دروغ متوسل شد و بیان داشت که دخترش توسط عده‌ای در خیابان مورد ضربه چاقو قرارگرفته و جانش را ازدست‌داده است.

پسر جوان درمانده  نیز درحالی‌که  سعی داشت  خود را بی‌گناه نشان دهد همین حرف‌های مادرش را تکرار کرد. کارگاهان پلیس  در بازجویی از مادر، برادر و خواهر مقتول  به حرف‌های ضد و نقیض وجود تناقض بین صحبت‌های اعضای این خانواده مشکوک شدند وبر اساس  شواهد، ظن آن‌ها  به اینکه احتمال قتل توسط پسر خانواده در این رابطه وجود داشته باشد بیشتر شد.   پلیسی تحقیقات خود را ادامه داد   تا آنکه دربازرسی از  منزل مقتول آثار خون و شکستگی شیشه درب و پنجره را مشاهده و ۳۲ کیلو مواد مخدر شیشه کشف کردند...

فاش راز جنایت کمتر از ۱۲ ساعت پس از وقوع

فرمانده انتظامی هرمزگان بابیان اینکه از قتل دختر جوان اتباع بیگانه به دست برادرش و دستگیری قاتل در کمتر از دوازده ساعت در بندرعباس خبر داد گفت: در بامداد سوم بهمن‌ماه جاری پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره حادثه چاقوخوردگی، بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع در بیمارستان  حاضر شدند. سردار غلامرضا جعفری افزود: پس از حضور پلیس در محل و انجام بررسی‌های کارشناسی، اعضای خانواده مقتول که از اتباع بیگانه ساکن بندرعباس بودند، عنوان کردند دخترشان دریکی از محلات شهرستان در حال تردد بوده که توسط دو جوان موردحمله و اصابت چاقو قرارگرفته که در مسیر بیمارستان فوت و متوفی به سردخانه بیمارستان منتقل‌شده است.   وی ادامه داد:کارآگاهان پلیس خانواده را جهت بازجویی تخصصی به پلیس آگاهی منتقل کردند و در تحقیقات تخصصی در برابر شگرد کارآگاهان چاره‌ای جز تسلیم نداشتند.

اعتراف به جنایت هولناک

پسر جوان  وقتی با دلایل پلیسی روبرو شد به حادثه تلخ و هولناک قتل خواهرش در آن رقم‌زده بود زبان به اعتراف باز کرد و گفت: بر سرفضای مجازی با خواهر نوجوانم  درگیر بودم و همیشه عصبانی می‌شدم  که او همیشه در اینستاگرام حضور دارد وعکس هایش را در این فضای مجازی  نشر می‌دهد... تا اینکه بر سر عصبانیت او را کشتم.

آثار خونریزی متعلق به مقتول در منزل

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به معرفی خانواده مقتول به جرم پنهان‌سازی قتل به همراه قاتل به مراجع قضائی گفت:پس از بازدید از محل سکونت متوفی آثار خونریزی متعلق به مقتول در منزل مشاهده و در بازرسی از منزل نیز ۳۲ کیلو و ۴۰۰ گرم ماده مخدر از نوع شیشه کشف شد. سردار جعفری با تأکید بر لزوم ترویج معنویت در زندگی فردی و اجتماعی اعضاء جامعه و نقش آن در افزایش صبر و تحمل در برابر سختی‌ها و شدائد زندگی، از آمادگی دوایر مشاوره و مددکاری پلیس با کادری متخصص و مجرب برای ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره‌ای رایگان به عموم شهروندان خبر داد.

منبع: حادثه24

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->