جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند
سرخط خبرها

«مهرشاد سهیلی» بازداشت شد + بیوگرافی

  • کد خبر: ۹۷۷۹۷
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
  • ۲
«مهرشاد سهیلی» بازداشت شد + بیوگرافی
رئیس حوزه قضایی بخش موسیان و دشت عباس گفت: «مهرشاد سهیلی» بازداشت شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ عین الله نیازی فر در این باره اظهار کرد: در راستای نیابت قضائی صادره از استان قم مهرشاد سهیلی بازداشت شده است.

وی تصریح کرد: در راستای نیابت قضائی دستگاه قضائی استان قم و با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) صبح امروز مهرشاد سهیلی بازداشت و با قرار قانونی روانه زندان شده است.

وی اظهار داشت: این حوزه قضائی مجری اجرای دستور نیابت قضائی بوده و از محتوای پرونده متهم بازداشت شده مطلع نیست.

مهرشاد سهیلی کیست؟

مهرشاد سهیلی جوانی ۱۷ ساله و متولد سال ۱۳۸۳ می‌باشد که در شهرستان دهلران و شهر موسیان متولد شده است. در برخی شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها از او به عنوان فرمانده موسسه حضرت مهدی (عج) در شهر موسیان یاد شده است که در امور خیریه و عام المنفعه فعالیت دارد.

همچنین در بسیاری از سایت و شبکه‌های اجتماعی تصاویری از او در حال دیدار با مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه و فرماندهان نظامی منتشر شده است. از سویی نیز بررسی‌ها نشان می‌دهد شبکه یک سیما نیز مستند اختصاصی برای معرفی این نوجوان تهیه و پخش کرده است.

حواشی

انتشار اخبار مرتبط با مهرشاد سهیلی حالا در شبکه‌های اجتماعی به یکی از بحث‌های داغ تبدیل شده است و بسیاری از کاربران چرایی و چگونگی فعالیت‌ها او را آن هم با سن و تجربه بسیار کم مورد انتقاد قرار داده اند.

او خود در مورد چگونگی انتصاب به عنوان فرمانده یک موسسه و نیز آغاز فعالیت هایش به «تسنیم» گفته بود: از بچگی در هیئت و همچنین در مراسم تعزیه‌خوانی شرکت کردم و این موضوع سبب شد به فعالیت‌های دینی و فرهنگی علاقه‌مند شوم و انگیزه زیادی برای فعالیت داشتم.

ابتدای فعالیت موسسه با مشکلات زیادی روبه‌رو بودم، ولی به مرور مردم شهر موسیان به اقدامات فرهنگی بنده اعتماد پیدا کردند، در فضای مجازی اطلاع‌رسانی کرده و با هماهنگی آموزش و پرورش فعالیت‌های موسسه را دنبال می‌کنم.

آقای نادری بخشدار قبلی موسیان حمایت بسیار زیادی از ما انجام می‌داد و پای کار آمد، امام جمعه ایلام، بخشدار و استانداری ایلام به حمایت از فعالیت‌های فرهنگی من پرداختند، مردم هم که شور و اشتیاق یک نوجوانان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی را مشاهده کردند پای کار آمدند.

همانطور که اشاره شد انتشار نام و تصاویر او در شبکه‌های اجتماعی به بحث داغی تبدیل شده است، در ادامه به تعدادی از توئیت‌ها پیرامون او و فعالیت هایش اشاره می‌شود.

گزارش ویژه روزنامه فرهیختگان در مورد مهرشاد سهیلی

دی ماه سال ۱۴۰۰، صادق امامی روزنامه نگار روزنامه فرهیختگان با سفر به استان ایلام و شهر موسیان یک گزارش ویژه در مورد مهرشاد سهیلی تهیه کرد که حواشی فراوانی را پیرامون این نوجوان ایلامی ایجاد کرد.

مستند به گزارش روزنامه فرهیختگان، مهرشاد سهیلی به واسطه ارتباط با شخصیت‌های ارشد سیاسی، اقتصادی و نظامی به منابع مالی قابل توجهی دست یافته است و اساساً حجم اندکی از این منابع را در مسیر خیریه صرف کرده است.

همچنین مستند به این گزارش یک جریان مشکوک رسانه‌ای و فرهنگی در مطرح کردن شخصیت مهرشاد سهیلی در سطح ملی نقش آفرینی کرده است.

منبع: مهر/ویکی تابناک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
0
0
وقتی تو ۱۷ سالگی همچین کلاهبرداری میکنه معلوم نیس تو سنین بالا چه غلطایی بکنه امیدوارم دستگاه قضا چنان محکومش کنه که دیگه هیچ پیر و جوونی هوس نکنه از احساسات ملت ایران سوءاستفاده کنه
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
0
0
زیرکی خوبی داشت و عوامل پشت پرده خوب روشی پیدا کرده بودند.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->