هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد| ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ
سرخط خبرها
«دریژنو»‌ی فرخ‌شهر در آستانه کناره‌گیری

لیگ برتر فوتسال بانوان همچنان قربانی می‌گیرد

  • کد خبر: ۹۷۸۵
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۵
لیگ برتر فوتسال بانوان همچنان قربانی می‌گیرد
سه هفته از پایان نیم‌فصل لیگ برتر فوتسال زنان می‌گذرد و تا آغاز هفته نخست از دور برگشت، تنها ۵ روز باقی مانده است. دراین‌میان زمزمه کناره‌گیری تیم «دریژنو»‌ی فرخ‌شهر از استان چهارمحال‌وبختیاری از لیگ برتر، به‌دلیل مشکلات مالی به گوش می‌رسد؛ موضوعی که بسیاری از تیم‌ها این‌روز‌ها با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. در نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتسال زنان نیز تیم ستارگان ورامین به‌دلیل نبود امکانات و زمین موردنیاز برای برگزاری مسابقات لیگ منحل شد. پیش‌از‌آن نیز تیم شهرداری رشت با دستور مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی شهرداری مبنی بر عدم تیم‌داری، این تیم از بازی‌های فصل کنار گذاشته شد.
دریژنو در دومین سال حضورش در لیگ برتر فوتسال، عملکرد چندان‌مناسبی را از خود نشان نداده و بدون هیج برد و کسب‌امتیازی از میان ۱۲ تیم در جایگاه آخر جدول قرار گرفته است؛ نتیجه‌ای ناامید‌کننده که ممکن است علاوه بر مشکلات مالی، بر کناره‌گیری این تیم از لیگ فوتسال زنان دامن بزند. البته در روز‌های پایانی نیم‌فصل اول، ۳ امتیاز بدون دردسر به حساب این تیم واریز شد که آن‌هم به‌دلیل کناره‌گیری ورامینی‌ها در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول بود.
خسرو زحمت‌کش، رئیس هیئت فوتبال شهرستان فرخ‌شهر، یکی از شهر‌های استان چهارمحال‌وبختیاری، درباره احتمال حضور تیم این شهر در ادامه لیگ می‌گوید: هنوز برای کناره‌گیری تیم دریژنو از لیگ برتر فوتسال زنان تصمیم قطعی نگرفته‌ایم. باید مشکلات مالی را حل کنیم. برای برطرف‌کردن این مشکل با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و شیرین نصیری مسئول لیگ فوتسال زنان، رایزنی کردیم و از آنان کمک خواستیم. ما در استان محرومی زندگی می‌کنیم و به حمایت مالی برای ادامه نیم‌فصل دوم نیاز داریم.
او ادامه می‌دهد: نیم‌فصل اول را نیز با کمک مالی شورای شهر پشت‌سر گذاشتیم و باید با توجه به چنین‌عملکردی، بازیکنان بهتری را به تیم اضافه کنیم تا در نیم‌فصل دوم، عملکرد بهتری داشته باشیم. با ۲ بازیکن رایزنی کردیم؛ اما به‌دلیل مشکلات مالی، نه‌تن‌ها توانایی جذب آن‌ها را نداریم، بلکه تکلیف تیم نیز برای ادامه این فصل مشخص نیست. تیم ما در هفته نخست از دور برگشت باید به‌مصاف نماینده کرمان برود؛ بنابراین زمان زیادی برای تصمیم‌گیری دراین‌زمینه وجود ندارد و تا سه‌شنبه این هفته با رایزنی با ریاست فدراسیون فوتبال و مسئولان وزارت ورزش، تصمیم قطعی خود را برای ادامه نیم‌فصل دوم خواهیم گرفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->