نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

ویزای دبیر تعیین‌کننده سفر ایران به آمریکا!

  • کد خبر: ۹۷۸۹۸
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
ویزای دبیر تعیین‌کننده سفر ایران به آمریکا!
در صورتی که ویزای رئیس فدراسیون کشتی صادر نشود به طور حتم سفر تیم ملی به آمریکا لغو خواهد شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی کشتی آزاد همراه با محمدهادی ساروی قهرمان وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی جهان قرار است روز ۲۳ بهمن در تگزاس در مصافی دوستانه رودرروی هم قرار بگیرند.


محقق شدن این اتفاق منوط به صدور ویزای اعضای تیم ملی ایران است و پیش از این علیرضا دبیر در مصاحبه‌ای رسمی تاکید کرد که اگر آمریکایی‌ها حتی به یک نفر از اعضای تیم ایران ویزا ندهند، این سفر انجام نخواهد شد. حالا درحالیکه تنها ده روز به مسابقه باقی مانده و از قبل گفته شده تیم ۱۷ یا ۱۸ بهمن راهی آمریکا خواهد شد، ویزای علیرضا دبیر، دو کشتی‌گیر و یک مربی هنوز صادر نشده است.


البته هنوز وقت صدور ویزا به پایان نرسیده و ممکن است طی روز‌های آینده ویزا صادر شود اما چیزی که هست، علیرضا دبیر با توجه به انعکاس صحبت‌های ضدآمریکایی‌اش در رسانه‌های آمریکایی، از همان ابتدا با احتمال عدم صدور ویزا مواجه بود و اکنون نیز نامش در بین ۴ نفری است که هنوز ویزا برای‌شان صادر نشده است.


هرچند این یک مصاف کاملا دوستانه است، اما آمریکایی‌ها مانور زیادی روی آن داشته‎‌اند. حالا باید دید این بازی «ویزا آمد،  ویزا نیامد» چه سرانجامی خواهد داشت، آیا با عدم صدور ویزای دبیر، سفر به آمریکا لغو خواهد شد؟


چیزی که مشخص است تیم ملی کشتی ایران بدون علیرضا دبیر راهی آمریکا نخواهد شد، یا قهرمان المپیک ۲۰۰۰ سیدنی در این سفر هست و یا اینکه سفری در کار نیست. آمریکایی‌ها خودشان تیم ملی ایران را به کشورشان دعوت کرده‌اند و این کار نیز با هماهنگی رئیس فدراسیون کشتی این کشور با علیرضا دبیر اتفاق افتاده و باید دید آیا آمریکایی‌ها به شخص اول کشتی ایران که درمورد این سفر تصمیم‌گیرنده است، ویزا نمی‌دهند؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->