«لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرخط خبرها

مرحله یک چهارم نهایی خنداننده شو ۳ امشب (چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰) پخش خواهد شد + ساعت پخش

  • کد خبر: ۹۷۹۳۰
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
  • ۳
مرحله یک چهارم نهایی خنداننده شو ۳ امشب (چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰) پخش خواهد شد + ساعت پخش
مرحله سوم خنداننده شو ۳ از ساعت ۲۳ امشب پخش خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، برنامه خندوانه در شبکه اجتماعی خود خبر از پخش مرحله یک چهارم نهایی خنداننده شو ۳ از امشب را داد.  

این مسابقه در قالب برنامه تلویزیونی خندوانه امشب چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ از ساعت ۲۳ شبکه نسیم پخش خواهد شد.

ترکیب داوران در این مرحله خنداننده شو رامبد جوان، حسن معجونی و پژمان جمشیدی است و اجرای این مسابقه شبکه نسیم را امیرعلی نبویان بر عهده دارد.

همچنین صفحه خندوانه با انتشار این ویدئو به پیشواز مرحله یک چهارم نهایی خنداننده شو ۳ رفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
م ج
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
0
داورا صفر محجونی مگه داور محسوب میشه همش چرت میزنه هیچ کیوپیدا نکردین اینا رو اوردین صفر .......
مرجان
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
0
0
اقای جوان متاسفانه مثل اجرای بچه ها که داعم میگید فرود میکنه برنامه خندوانه شما هم بجای اضافه شدن آیتم های جذابتر هر فصل رو به افول میره. کل برنامه شده مسابقه بین بازیگران، و دعوت مهمان برنامه کهکسالت اوره هم برای ما و هم حاضرین در برنامه و قیافه تماشاچیان در برنامه کسل و بی حوصلست.گزارش طنز اقای ابوالفضل از ایتالیا حذف شد. مسابقه و جایزه با قرعه کشی بین تماشاچیای حاضر که خود چالش شیرینی بود حذف شد نشست با مهمانهای برنامه خیلی اجتماعی و کسل کننده شده و از نشست های اموزشی مهم برای همه ی عموم مردم توسط مهمانهای صاحب اموزش برداشته شد، جناب خان حرفا و جملاتش کلیشه ای شده و از اوازخوانی به زبانهای مختلف خبری نیست. اینهم از خنداننده شو که 1 داور کم شده و داور خانم هم ندارید تا خانمهای شرکت کننده دلگرم باشند و مسابقه هم بی روح شده. و سپردن شرکت کنندگان به برنده های سالهای قبل باعث افت بچه ها شده در حالی که در دو فصل قبل خنداننده شو گروهی کردن بچه ها و تعاملو یادگیرشون با شرکت کنندها فضای گرم و در عین حال شور یادگیری و پیشرفت در کنار هنرمندان مطرح به بچه ها انتقال میداد. اما متاسفانه این سری خنداننده شو بشدت مصنوعی و بچگانه شده و بچه ها هر مرحله افت بالایی نسبت به قبل دارند.... لطفا بازبینی کنید کل فصل جدیده خندوانه رو، ایتم های قبلی که ذکر شد ادامش شاید تکراری کنه خندوانه رو اما مهم اینه که متنوع و هر کدوم جذابیت و بیننده ی خودشو داره که به امید اون آیتم خاص مورد علاقه با نشاط کل برنامه رو می بینن..
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
0
0
سلام برنامه خندوانه همیشه خوب بوده و خواهد ماند خیلی متشکر از مسابقه خنداننده شو که دوباره برگزار شد به امید مسابقات جدیدتر به عنوان پر ایده ترین برنامه تلویزیون حتما خندوانه میتونه مسابقات تازه ای هم ایجاد کند خیلی متشکر از برنامه خوبتان آقای جوان انشاالله تا سال های سال ادامه داشته باشد خسته نباشید.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->