نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تقابل مشهدی‌ها در هفته هشتم لیگ برتر والیبال

  • کد خبر: ۹۷۹۵
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۴
تقابل مشهدی‌ها در هفته هشتم لیگ برتر والیبال
پیام امروز به مصاف خاتمی می‌رودکه ۳ بازیکن مشهدی دارد
در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، تیم پیام خراسان باید به مصاف میزبان خود، خاتم اردکان، برود. شاگردان اکبر خداوردی پس از شکست هفته گذشته برابر سایپای تهران هم‌اکنون با ۴ شکست و یک پیروزی در جایگاه ۱۲ جدول قرار دارد و در طرف دیگر، خاتم اردکان با یک بازی کمتر نسبت به پیام، در جایگاه دهم جدول قرار گرفته است. اما ۲ تیم در حالی از ساعت ۱۷ در سالن آیت‌ا... خاتمی اردکان به مصاف هم می‌روند که امتیازات این دیدار و برتری در این مسابقه برای هر ۲ طرف اهمیت چندانی خواهد داشت و می‌تواند اوضاع در جدول را بهبود بخشد. شاگردان مسعود آرمات در تیم خاتم اردکان در دیدار گذشته خود به مصاف تیم قدرتمند شهرداری ورامین رفتند و در دیداری که می‌توانستند پیروز باشند، خیلی نزدیک مغلوب حریف شدند و حالا باید با خستگی آن دیدار از میهمان خود پذیرایی کنند. البته اردکانی‌ها هم مانند پیام نتوانستند در دیدار‌های خانگی انتظارات هواداران خود را برآورده کنند، و برای نتیجه‌گیری در دیدار‌های خانگی فشار مضاعفی را احساس می‌کنند. اما از اردوی پیام خبر می‌رسد این تیم بر خلاف حواشی‌ای که دیدار قبلی خارج از خانه آن‌ها برای سفر به سیرجان داشت برای این مسابقه شرایط آرام‌تری را تجربه کردند و بعد‌از‌ظهر روز گذشته با پرواز مستقیم وارد شهر یزد شدند سپس با اتوبوس خود را به اردکان رساندند. همچنین ترکیب بازیکنان این تیم به طور کامل راهی این مسابقه شده است و باشگاه مشکلات بازیکنان خاطی خود را فراموش کرده است.
رقابت چهره‌به‌چهره زیر تور.
اما دیدار ۲ تیم پیام و خاتم در کنار حساسیت‌های همیشگی مسابقات لیگ برتر برای هواداران والیبال در مشهد جذابیت‌های دیگری هم به همراه داشت. پیام سال گذشته در اردکان نتوانست برابر خاتم به پیروزی برسد و در دیدار برگشت در مهران هم حواشی در جریان مسابقه رقابت ۲ تیم را نیمه‌تمام گذاشت تا بعدا با رأی کمیته انضباطی پیام پیروز دیدار شود. در کنار این مسائل هم حضور ۳ بازیکن مشهدی در خاتم اردکان می‌تواند حساسیت و رقابت زیر تور در این مسابقه را افزایش دهد. رشید یوسفی و فرهاد ظریف ۲ بازیکن باسابقه مشهدی در لیگ برتر خیلی سریع در ابتدای نقل و انتقالات قید حضور در پیام را زدند و در تمرینات خاتم حضور یافتند، اما امین علوی، پشت‌خط‌زن باتجربه مشهدی‌ها که همواره او را با لباس تیم‌های مشهدی می‌دیدیم، پس از چند جلسه حضور در تمرینات پیام، با مسئولان این تیم به مشکل خورد واز تمرینات خاتم سر درآورد تا حالا انگیزه زیادی برای بازی در برابر تیم شهر خود داشته باشد. همچنین در کنار این بازیکنان، مصطفی شریفات، دیگر بازیکن خاتم، هم پس از عقد قرارداد و حضور در تمرینات پیام با این باشگاه به مشکل خورد و بار دیگر به تیم قبلی خود خاتم بازگشت. اکنون باید ببینیم رقابت این ۲ تیم و رقابت بازیکنانی که همواره در کنار هم در مشهد حضور داشتند و حالا در برابر هم قرار گرفته‌اند به کجا خواهد رسید و چه تیمی می‌تواند با پیروزی در این دیدار از قعر جدول رده‌بندی فاصله بگیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->