پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بخش سازه‌ای ایستگاه‌های فاز اول خط‌سه مترو مشهد ویژه‌برنامه‌های خیابان «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع) نژادحسین: مشکل ترافیک ۴۴ نقطه در مشهد با اصلاح هندسی رفع می‌شود اعمال‌قانون ۲۳۲۹ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازگشایی محور طبس _ بردسکن هوای کلانشهر مشهد امروز در وضعیت هشدار قرار دارد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مأموریت ویژه آتش‌نشانان در طوفان شب گذشته (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیگیری وعده‌های شهرداری منطقه‌۱۲ مشهد در تریبون مردمی محله امیریه اتوبوس‌های آلمانی به خیابان‌های مشهد می‌آیند| ورود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال ۱۴۰۳ + فیلم تاکسیران امانت‌دار مشهدی سه میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند استفاده ۳۷ درصد مشترکین مشهدی از پاداش صرفه جویی آب (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) یادی از محله «نیزه» مشهد و نیزار‌های گمشده‌اش رینگ پیرامونی بوستان کرامت مشهد ۶۵ درصد پیشرفت داشته است | عملیات احداث این پارک تا مرداد به پایان می‌رسد تعیین تکلیف یک زمین ۲۰۰۰ متر مربعی در منطقه ۹ شهرداری مشهد گلایه مردم از جولان معادن شن شویی و استخراج ماسه در  حوالی آرامگاه فردوسی جشنواره گل‌های اطلسی در باغ مشهد برگزار می‌شود ترافیک پرحجم در میدان آزادی، تقاطع کلاهدوز و میدان بهارستان مشهد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

عضویت ۷۰۰۰ بسیجی در پیکره شهرداری

  • کد خبر: ۹۸۵۱
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۰
عضویت ۷۰۰۰ بسیجی در پیکره شهرداری
در دیدار رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر با فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری مطرح شد
هفته بسیج بهانه‌ای شد تا رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر با فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای شهر مشهد دیدار و گفتگو داشته باشند. در این فرصت پیش‌آمده رئیس شورای شهر مشهد از فعالیت‌هایی که در مجموعه پایگاه‌های بسیج شهرداری مشهد انجام می‌شود، قدردانی کرد و با تأکید بر آرمان‌ها و ارزش‌هایی که تفکر و اندیشه بسیجی را شکل داده است، گفت: در ۴۰ سال انقلاب این بسیج بود که در مقاطع مختلف به کمک کشور آمد و همچنان نیز به نقش بی‌بدیل و تأثیرگذار خود ادامه می‌دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای شهر، محمدرضا حیدری یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های بسیج را مردمی بودن آن دانست که در تمام دوران شکل‌گیری، به آن پایبند بوده است و در ادامه افزود: بدنه اساسی و محوری بسیج را اقشار مختلف مردم تشکیل می‌دهند و در عرصه عمل و خدمت نیز این ویژگی مردمی باید وجود داشته باشد.
وی با بیان اینکه حدود ۷۰۰۰ نفر از کارکنان مدیریت‌شهری در بسیج عضویت دارند، افزود: فردی که رنگ و بوی بسیجی دارد و در شهرداری مشهد به مردم خدمت می‌کند، باید نگاه مردم‌داری در وی بیشتر از سایر افراد تجلی عینی داشته باشد.
رئیس شورای شهر مشهد در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر لزوم جذب افراد به بسیج با رفتار مناسب، گفت: هر شخصی که صفت «بسیجی» دارد، در هر جایگاهی که قرار دارد، باید توانمندترین، کارآمدترین و بااخلاق‌ترین فرد باشد تا به‌واسطه این آداب دیگران را نیز جذب کند. به گفته وی، در شرایطی که کشور از حوزه‌های مختلف در معرض تهاجم قرار گرفته است، باید با شفقت و مهربانی به گفتگو با مردم بپردازیم و تا حد امکان به رفع نیاز‌های آن‌ها کمک کنیم.
حیدری با تأکید بر اینکه امروز هیچ عاملی مهم‌تر از توجه به کارآمدی و اقتدار نظام و انقلاب نیست، اظهار کرد: تمامی جریان‌های فکری و سیاسی، برآورده کردن مطالبات و انتظارات مردمی را باید در اولویت کار خود قرار دهند.
وی با تأکید بر اینکه اکنون زمان ایجاد انسجام و وحدت و هم‌بستگی است و همه گرایش‌های سیاسی باید برای حل مشکلات مردم بسیج شوند، گفت: مردم رویکرد‌ها و نگاه‌های متفاوتی دارند، اما مهم این است که اصول مصرح در قانون اساسی، تمامیت ارضی کشور و چارچوب‌ها را بپذیرند.

فضای تبلیغاتی شهر معنای واقعی بسیج را متبادر می‌کند
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر نیز در این جلسه با بیان اینکه در هفته بسیج در فضای تبلیغاتی شهر اقدامات خوبی انجام شده است که معنای واقعی بسیج را متبادر می‌کند، گفت: بسیج در امور مختلف به معنای واقعی کلمه باید حضور پیدا کند و تأثیرگذاری داشته باشد. احسان اصولی با بیان اینکه خوشبختانه بسیج در حوزه شورای شهر و شهرداری شرایط بسیار خوبی دارد، اظهار کرد: رویکرد همیاری، همکاری و دغدغه‌مندی تحسین‌برانگیزی را در این حوزه شاهد هستیم که بر اساس آن هم‌گرایی و هم‌افزایی خوبی شکل گرفته است.

دستورکار ویژه بسیج، نگاه عملکردی است
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای شهر نیز در این نشست همه کارکنان بدنه مدیریت‌شهری را بسیجی دانست و افزود: جامعه هدف ما برای برگزاری برنامه‌ها، تمام افراد هستند و دستورکار ویژه در بسیج، نگاه عملکردی است. به گفته حسین حسامی، شهرداری بیش از ۲۰۰ فعالیت دارد و همین خدمات بر اساس نگاه مردم‌داری باید با بهترین کیفیت و به درست‌ترین شیوه جاری و ساری شود. پیرو همین موضوع، بسیج علمی و تخصصی را متناظر با معاونت‌های تخصصی ایجاد کردیم تا خلأ‌های خدماتی و گره‌‎های احتمالی را شناسایی و معرفی کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->