سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود
سرخط خبرها

اشتری: هم‌زمان بازیکن شهربابک و ترابزون هستم

  • کد خبر: ۹۸۵۱۶
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
اشتری: هم‌زمان بازیکن شهربابک و ترابزون هستم
درباره نخستین تجربه لژیونری پینگ‌پنگ‌باز مشهدی در لیگ ترکیه در این مطلب خواهیدخواند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ترکیه در چندسال گذشته مقصد دختران ورزشکار ایرانی شده است. تنیس‌روی‌میز بانوان ایران هم امسال چهار لژیونر در ترکیه دارد و مهشید اشتری، جوان مشهدی تنیس‌روی‌میز ایران، در ترابزون‌اسپور بازی می‌کند. اشتری البته امسال، هم برای لیگ‌برتر ایران بازی می‌کند هم برای ترک‌ها.

پس از مریم صامت، بازیکن گرگانی سابق تیم‌ملی که اولین لژیونر ایرانی تنیس‌روی‌میز بانوان بود، حالا او با سه بازیکن دیگر در کشور همسایه در ماه‌های گذشته حضور داشته است. اشتری جوان که در لیگ ایران بازیکن تیم شهرداری شهر بابک، قدرت اول تنیس‌روی‌میز زنان ایران است، در ترکیه نیز به تیم ترابزون‌اسپور پیوسته است. سوپرلیگ تنیس‌روی‌میز ترکیه شانزده تیم و شش مرحله دارد و هر ماه یک دور آن برگزار می‌شود. ترک‌ها لیگ یک و دو هم دارند.

این ملی‌پوش مشهدی در گفت‌وگویی که با پایگاه خبری دختران قهرمان داشته است، درباره تجربه لژیونری‌اش گفت: مریم صامت چهار سال است که در این لیگ بازی می‌کند و من، ندا شهسواری و پریناز حاجیلو امسال به این لیگ پیوسته‌ایم.

اشتری درباره حضورش در هر دو لیگ ایران و ترکیه تصریح کرد: در تنیس‌روی‌میز الزامی برای قرارداد با یک باشگاه نیست و به همین دلیل هم به ترکیه رفت‌وآمد می‌کنم و برای ترابزون بازی می‌کنم و هم در لیگ ایران بازیکن تیم شهرداری شهربابک هستم.
فدراسیون، تور‌های ایرانی تنیس‌روی‌میز بانوان را آغاز کرده است، اما یکی از غایب‌های بزرگ این رقابت‌ها اشتری است. او در پاسخ به اینکه چرا در تور‌های داخلی غیبت داشته است، تأکید کرد: بازیکنانی که رده‌بندی جهانی تنیس‌روی‌میز دارند، الزامی به حضور در تور‌ها ندارند و به همین دلیل تصمیم گرفتم در این مسابقات حضور نداشته باشم.

مشکلی برای بازی در شهربابک ندارم

اشتری سه سال پیاپی است که با پیراهن تیم شهربابک به جام قهرمانی می‌رسد. او درباره اینکه آیا حضور در تیمی پرستاره و ازپیش‌قهرمان لذت رقابت را در لیگ کاهش نمی‌دهد، گفت: شهرداری شهر بابک تنها تیمی است که بازیکنان را به‌شکل خوبی پشتیبانی مالی می‌کند. با وجود سهمیه‌بندی بازیکنان ملی، بازهم توان مالی این تیم باعث شد بازیکنان سطح بالاتر را جذب کند.

البته که چالش لیگ‌های یک یا دوقطبی فقط به تنیس‌روی‌میز مربوط نیست، اما به‌نظر می‌رسد اگر قرار باشد لیگ از حالت تک‌قطبی خارج شود، ابتدا باید سطح دستمزد‌ها در لیگ تنیس‌روی‌میز متعادل و استاندارد شود.
بازیکن مشهدی ادامه داد: همین امسال نیز فدراسیون جذب دو بازیکن ملی را به باشگاه‌ها تکلیف کرد. بااین‌حال، زمانی می‌توان موضوع تمرکززدایی بازیکنان ملی را در لیگ مطرح کرد که در لیگ ما، باشگاه‌ها بتوانند دستمزدی مقبول به بازیکنان پرداخت کنند.

در قطر قرعه خوبی نداشتم

مهشید اشتری تابستان امسال در مسابقات قهرمانی آسیا در قطر شرکت کرد و پیش از آن، در انتخابی تیم‌ملی در بهار۱۴۰۰ قهرمان شده بود. او در کنار تیم‌ملی ایران موفق شد در جمع ۱۰ تیم برتر آسیا قرار بگیرد و به مسابقات جهانی صعود کند.

بازیکن مشهدی درباره عملکردش در دو بخش تیمی و انفرادی مسابقات دوحه اظهار کرد: از عملکردم در آسیا ناراضی نبودم. بعضی بازیکنان ما تا مراحل بالا پیش رفتند، چون قرعه مناسبی داشتند، اما قرعه من در انفرادی بدشانسی بزرگ بود. در همان دور اول به نفر اول سنگاپور برخورد کردم و جایی برای توقع پیروزی نبود، اما از عملکردم در آن بازی راضی هستم. با تمام وجود بازی کردم و آسان بازنده نشدم.
اشتری ادامه داد: در بخش تیمی، ما در بازی با قزاقستان ۳بر ۱ باختیم و آن یک برد را هم من در بازی با حریفی به‌دست آوردم که سهمیه المپیک توکیو را کسب کرده و ندا شهسواری را در انتخابی المپیک شکست داده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->