فرهاد مجیدی ایران بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

افشاگری کاپیتان سابق تیم‌ملی بوکس از وضعیتش در این رشته

  • کد خبر: ۹۸۵۱۹
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
  • ۱
افشاگری کاپیتان سابق تیم‌ملی بوکس از وضعیتش در این رشته
احسان روزبهانی در خصوص نحوه کناره گیری اش از این رشته ورزشی اعلام کرد او را مجبور کرده اند خداحافظی کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ستاره سابق تیم‌ملی بوکس ایران درباره آخرین وضعیت این روز‌های خودش صحبت کرد. احسان روزبهانی که سابقه حضور در المپیک را هم در کارنامه دارد، دیروز مصاحبه مفصلی با خبرگزاری آنا کرد که در ادامه بخش‌هایی از آن را باهم مرور می‌کنیم.

آقایان پشتم را خالی کردند

احسان در ابتدای صحبت‌هایش گفت: من در آکادمی خصوصی‌ام مشغول به فعالیتم و آموزش می‌دهم. من را به‌اجبار و با بی‌احترامی از تیم‌ملی بوکس کنار گذاشتند. بار‌ها مسئولان و سرمربی تیم‌ملی با من جلسه گذاشتند تا از تیم‌ملی خداحافظی کنم. برنامه من این بود که در مسابقات جهانی شرکت کنم و پس از آن از حضور در تیم‌ملی خداحافظی کنم، اما به‌اصرار آقایان مجبور شدم قبل از مسابقات جهانی کنار بروم.

آن‌ها به من گفتند در مسابقات جهانی حاضر نشوم و من هم در اوج رفاقت و دوستی حرف آن‌ها را پذیرفتم. پس از آن پشتم را خالی کردند. سرمربی تیم‌ملی و رئیس فدراسیون با من بد کردند. الان هم هیچ‌کس نمی‌پرسد احسان روزبهانی کجاست؟!

آقایان مرا مجبور کردند خداحافظی کنم

وی گفت: بوکس ایران وضعیت خوبی ندارد و افراد در رأس کار هم به‌دنبال این هستند که جزیره‌ای خودمختار برای خودشان درست کنند و هرچه که دستور می‌دهند، اجرا شود. همه اهالی قدیمی بوکس کنار گذاشته شده‌اند و افرادی روی کار آمدند که آشنایی ندارند و فقط دستورات آقایان را اجرا می‌کنند. بار‌ها مسئولان فدراسیون و سرمربی تیم با من جلسه گذاشتند و حتی وعده‌ووعید دادند مبنی بر اینکه من قبل از مسابقات جهانی از تیم‌ملی کنار بروم.

حتی گفتند مراسم خداحافظی می‌گیرند که البته من هیچ زمان دنبال این مسائل نبوده‌ام و نیستم. اما آقایان مرا مجبور کردند خداحافظی کنم. کسانی هم که من را می‌شناسند، می‌دانند که دلی رفتار می‌کنم و به‌دلیل دوستی و رفاقت این موضوع را پذیرفتم. پس از آن دیگر هیچ‌کس سراغ من را نگرفت و انگار احسان روزبهانی در بوکس ایران نبوده است.

چرا در زمان من پول نمی‌دادند و مدال نمی‌خریدند!

ملی‌پوش سابق بوکس کشورمان درباره کسب مدال جهانی دانیال شه‌بخش که گفته شده است آن را با پول خریده‌اند، بیان کرد: من سال‌هاست که می‌گویم بوکس در دنیا مافیا دارد و اگر مدال می‌خواهند، باید پول خرج کنند. این موضوع مسئله‌ای عادی در بوکس است و همه هم می‌دانند. زمانی که در قزاقستان بودم، می‌دانستم که امسال قهرمان می‌شویم و سال آینده که با آذربایجان مبارزه داریم، شکست می‌خوریم.

حرف من این است که چرا آقایان من را کنار گذاشتند و زمان من این پول‌ها خرج نشد. من عاشق بوکس دانیال شه‌بخش هستم، او بوکسور خوبی است. اما چرا فدراسیون در زمان من پول نداد و مدال نخرید. زمانی هم که اصرار کردم در مسابقات جهانی شرکت کنم، از من خواستند کنار بروم.

کجای دنیا بدن‌ساز مربی تیم‌ملی می‌شود؟!

روزبهانی گفت: سؤالم این است که سرمربی تیم‌ملی چه چیزی در اردو‌ها آموزش می‌دهد. استکی مربی بدن‌ساز بود که به‌دلیل ارتباطش با افشارزاده به تیم‌ملی آمد. کجای دنیا بدن‌ساز را به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی انتخاب می‌کنند؟! من تا الان ساکت بودم، اما دیدم آقایان از سکوت من سوءاستفاده می‌کنند و به همین دلیل به حرف آمدم. مسئولان ورزش ما، وزیر ورزش که خودش از اهالی ورزش است و صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، باید بدانند در بوکس چه خبر است. آن‌ها باید بدانند با یک ورزشکار چه کار کردند و چرا الان هیچ نامی از من برده نمی‌شود؟!

رئیس فدراسیون بوکس را کسی نمی‌شناخت

ملی‌پوش سابق بوکس کشورمان خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم چه دشمنی و خصومت شخصی‌ای با آقایان داشتم که من را این‌گونه حذف کردند. الان در کادرفنی یک مربی درجه‌سه در کنار تیم است. من تا چندماه پیش در اردوی تیم‌ملی بودم و بدون اغراق می‌گویم آقایان فقط بله‌قربان‌گو می‌خواهند و کسانی که چنین ویژگی‌ای داشته باشند، در بوکس هستند؛ در غیر این صورت حذف می‌شوند.

ثوری، رئیس فدراسیون، را هیچ‌کس نمی‌شناخت، من و اکبر احدی از او حمایت کردیم. علیرضا استکی آن زمان حامی روح‌ا... حسینی بود. چه اتفاقی افتاد که او به دوست چندساله‌اش درحالی‌که قول داده بود او را حمایت می‌کند، پشت کرد و حالا رئیس فدراسیون با حامی رقیبش روابط دوستانه پیدا کرد و امثال من و اکبر احدی حذف شدیم. این مسائل باید بررسی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود مصطفوي
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
0
0
درود برشما
افشاگري نه چي ... افشا گري؟؟؟!!!
چرا عادت به كار ناپسندي داريم كه از هيچ رو و در هيچ محفلي پذيرفته بود آقاي كاپيتان تا امروز كجا بودي امروز كه فدراسيون بوكس بنا به دلايل گوناگون گوش رينگ قرار گرفته و نمي تواند پاسخگوي ابهامات وارده به خود باشد شما به ميدان آمدي كه البته اين امر در مورد شما درزمان رئيس اسبق فدراسيون هم مسبوق سابقه بود اين رسم قهرماني و پهلواني نيست عصر ميخ و نعل به پايان رسيده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->