مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

جایگاه‌های سی ان جی را افزایش دهید

  • کد خبر: ۹۸۵۶
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۳
جایگاه‌های سی ان جی را افزایش دهید
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

شرکت فراورده‌های نفتی
۸۰۹...۰۹۱۵ با توجه به سهمیه‌بندی بنزین لطفا جایگاه‌های سی ان جی را افزایش دهید.
شهروند- با وجود اینکه از گرانی بنزین و اوضاع و شلوغی و اتفاقات بعد از آن ناراحتم، اما از شرکت نفت سپاسگزارم که کارمندانش در روز‌های شلوغ وسط سالن ایستاده بودند و صبورانه همه را راهنمایی می‌کردند.
۹۳۷...۰۹۱۶ کاش همه ادارات مثل شرکت نفت مشهد پاسخ گو بودند. به کارکنان این شرکت واقعا خسته نباشید می‌گویم و برایشان دعا می‌کنم که این قدر دل سوزانه برای حل مشکل مردم تلاش می‌کنند.
شهرداری
۵۲۹...۰۹۳۰ به شهردار مشهد، آقای کلائی، خداقوت می‌گویم. محدوده‌های پایداری، نماز، دلاوران، فکوری، هاشمیه، لادن، صیاد شیرازی، اقبال لاهوری، هنرستان، شهید صارمی، پیروزی و کوثر بسیار زیبا و مرتب هستند. دمتان گرم، همین طور ادامه دهید.
شرکت برق
۹۳۴...۰۹۱۵ چندماه پیش آپارتمانی در خیابان سناباد ۱۹ اجاره کردم که متوجه شدم هردو سه دقیقه، تمام لامپ‌های آپارتمان هم زمان، چشمک خفیفی می‌زنند. پس از بررسی متوجه شدم آپارتمان‌های مجاور هم این مشکل را دارند. چندبار برای پیگیری با اتفاقات برق تماس گرفتم و هردفعه یک اکیپ به منزل ما مراجعه کردند، اما پس از انجام تست‌های فنی به نتیجه‌ای نرسیدند. به این ترتیب مشکل ما و همسایه‌ها بدون نتیجه باقی مانده است. لطفا این موضوع را پیگیری کنید، چون لامپ‌ها خیلی زود می‌سوزند.
بازار
۷۵۸...۰۹۳۵ وقتی گرانی می‌شود قشر متوسط جامعه به ویژه بچه دار‌ها بیشترین لطمه را می‌خورند، ولی این تغییرات برای قشر مرفه چندان فرقی ندارد.
۸۱۹...۰۹۱۵ شاهانه‌ترین غذایمان املت بود که حالا گوجه فرنگی شده است کیلویی ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان! بنابراین موز ایرانی را کیلویی ۸۰۰۰ تومان خریدم و داخل آن تخم مرغ زدم و املت موز درست کردم.
شهرآرا: شهروند گرامی ضمن تشکر از توجه شما، قیمت روز گذشته گوجه فرنگی در بازار‌های روز مشهد ۱۲ هزار ۶۰۰ تومان بوده که این قیمت در مغازه‌های خردتر افزایش بیشتری داشته است. قیمت این کالا هر سال در فصل سرما به دلیل واردات از شهر‌های جنوبی و استفاده از گوجه فرنگی‌های گلخانه‌ای افزایش می‌یابد. با این حال می‌توانید گرانی هر کالا را به ۱۲۴ اطلاع دهید تا پیگیری‌های لازم صورت پذیرد.
بهزیستی
۶۰۵...۰۹۱۵ ما تعدادی از خانواده‌های دارای کودک اوتیسم هستیم که آمده ایم پای صحبت‌های یک کارشناس. کسی می‌تواند ما را و دردهایمان را درک کند؟ سازمان محترم بهزیستی، چرا هرماه، هرفصل و حتی هرسال یک جلسه برای بالا بردن اطلاعات این خانواده‌ها نمی‌گذارید؟
فرهنگ شهروندی
۱۵۸...۰۹۳۶ متأسفانه بسیاری از مسافران فرهنگ استفاده از مترو را بلد نیستند و هیچ گونه پوستر و بنری هم برای هدایت این افراد وجود ندارد. خیلی از مسافران روی پله برقی می‌دوند یا قدم می‌زنند و جالب است که به افراد ایستاده هم تشر می‌زنند که راه را برایشان باز کنند. این درحالی است که برخی افراد معلولیت دارند یا سالم، اما ناتوان اند و نمی‌توانند تعادل خود را حفظ کنند و حتی خطر سقوطشان وجود دارد. از طرفی این کار سبب خرابی و استهلاک شدید پله برقی می‌شود.
پسماند
شهروند- اگر امکانش هست به مسئولان بگویید زباله بازیافت شدنی و زباله بازیافت نشدنی را ازمبدأ تولید، به ویژه منازل، تفکیک کنند.
صدا و سیما
۸۲۷...۰۹۳۶ با شماره همراه ایرانسل خود با سامانه کمک هزینه خانوار تماس گرفتم، گفتند: این سرویس برای شما فعال نیست! چرا مردم را سرکار می‌گذارید؟ چرا صدا و سیما اخبار نادرست پخش می‌کند؟
شهرآرا: شهروند گرامی با توجه به زمان پیامک ارسالی شما در روز دوم آذرماه به اطلاع‌ می‌رساند سامانه کمک هزینه خانوار از روز گذشته، یعنی سوم آذرماه، فعال شده است. ضمن اینکه اختلال به وجود آمده در روز فعال شدن این سامانه نیز ساعت ۱۵ روز گذشته برطرف شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->