نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

کمپ حجازی این فصل آماده بهره برداری نمی‌شود

  • کد خبر: ۹۸۸۴۴
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
کمپ حجازی این فصل آماده بهره برداری نمی‌شود
درحالی که گفته می‌شد کمپ ناصرحجازی برای این فصل آماده بهره برداری می‌شود، اما آخرین اخبار از توقف کامل بازسازی این کمپ حکایت دارد.
گروه ورزش|شهرآرانیوز، از همان روز‌هایی که مصطفی آجورلو مدیریت باشگاه استقلال را به عهده گرفت گفته شد که کمپ ناصرحجازی در اندک زمانی آماده بهره برداری می‌شود. حتی تصاویری از خاک بردای از زمین چمن کمپ نیز منتشر شد که نشان می‌داد او به دنبال نتیجه گرفتن سریع دراین ماجرا است، اما بیش از ۵ ماه از زمان حضور آجورلو به باشگاه استقلال هنوز کمپ ناصرحجازی آماده بهره برداری نیست.


این اتفاق درحالی نگاه‌ها را متوجه خود کرده که گفته می‌شد کمپ ۳ ماهه آماه استفاده بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال خواهد شد؛ حتی انتصاب میثم منیعی به عنوان مدیرکمپ به جهت پیشرفت سریع‌تر در رسیدن به نتیجه مطلوب نیز تاثیری درکندی اجرای این پروژه نداشته است. حتی گفته می‌شود میثم منیعی به مصطفی آجورلو پیغام داده کمپ نیاز به زمان بیشتری برای بازسازی دارد و هرگز دراین فصل نمی‌توان روی بهره برداری از آن حساب کرد. به این ترتیب باید موضوع ترمیم زمین چمن کمپ ناصرحجازی را لااقل دراین فصل مختومه دانست وبه امید فصل آتی نشست تا شاید باشگاه استقلال بتواند تمرینات این تیم را در کمپ ناصرحجازی برگزار کند.

با توجه به رسوخ مشکلات مالی در باشگاه استقلال بعید نیست که کندی در اجرای این عملیات نیز ریشه درهمین مسائل داشته باشد، اما عجیب است که ابتدای فصل مدیریت جدید باشگاه استقلال مدام وعده‌های مالی کلان می‌داد که چنین می‌شود و چنان، اما امروز استقلال به نقطه‌ای رسیده که هم طاقت بازیکنان به سرآمده و آن‌ها بعد از برد شیرین در جام جذفی کام هواداران خود را با اعتراض به مشکلات مالی تلخ می‌کنند و هم اینکه کمپ ناصرحجازی با وجود اقدامات اولیه همچنان آماده و مهیای بهره بردار نیست!

به هرحال لازم است که مدیران استقلال درباره چرایی این مشکلات توضیحات شفافی به هواداران بدهند تا ذهن آبی‌ها آماده هرنوع اتفاقی درروز‌ها و ماه‌های آتی باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->