نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟
سرخط خبرها

آخرین وضعیت کرونا در شهرستان‌های خراسان رضوی (۲۵ بهمن ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۹۹۱۸۱
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
آخرین وضعیت کرونا در شهرستان‌های خراسان رضوی (۲۵ بهمن ۱۴۰۰)
رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و ۱۶۷ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری هستند و دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیشترین سهم را در این زمینه داراست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دکتر محمد پهلوان در گفتکو با وب دا با بیان اینکه در حال حاضر از مجموع بیماران بستری مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان، ۸۸۲ بیمار متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است خاطر نشان کرد: روند بستری بیماران این حوزه همچنان افزایشی است و پیش بینی می‌شود این شرایط تا دو هفته آینده ادامه داشته باشد.

وی افزود: طی یک روز گذشته ۳۴۲ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که از این تعداد ۲۶۷ بیمار در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه تعداد بیماران بدحال در ده روز گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است و در حال حاضر ۲۵۳ ییمار بد حال مبتلا و یا مشکوک به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان بستری هستند خاطر نشان کرد: بیشتر بیماران بستری در بخش‌های مراقبت ویژه، افرادی هستند که یا واکسن را دریافت نکرده اند و یا اینکه به بیماری زمینه‌ای مبتلا هستند.

دکتر پهلوان با بیان اینکه طی یک روز گذشته یک هزار و ۴۶۷ بیمار به مراکز جامع سلامت منتخب و یک هزار و ۲۶۴ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت سرپایی مراجعه نمودند خاطر نشان کرد: اومیکرون قدرت انتشار بسیار بالایی دارد و از تمامی افرادی که علائم شبیه به سرماخوردگی دارند درخواست می‌شود برای پیگیری و بررسی لازم به نزدیکترین مرکز سطح یک خدمات درمانی مراجعه و از حضور مستقیم در بیمارستان‌ها اجتناب نمایند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تجربه نشان داده است که همکاری مردم نقش موثری در کنترل موج‌های کرونایی دارد، از عموم مردم خواست با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اجتناب از دورهمی ها، استفاده از ماسک و تکمیل واکسیناسیون مدافعان سلامت را در مهار این همه گیری یاری نمایند.

در حال حاضر شهر‌های بردسکن، بینالود، تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، خلیل آباد، چناران، خواف، خوشاب، رشتخوار، سرخس، سبزوار، فریمان، قوچان، کاشمر، کوهسرخ، گناباد، مشهد، مه ولات و نیشابور در وضعیت قرمز، باخرز، زاوه، جوین، فیروزه، درگز، کلات، جغتای، در وضعیت نارنجی و صالح آباد و بجستان در وضعیت زرد قرار دارند.

منبع: دانشگاه علوم پزشکی مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->