سرخط خبرها

«انفرادی» با بازی رضا عطاران نوروز ۱۴۰۱ به سینماها می‌آید + عکس

  • کد خبر: ۹۹۳۴۰
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
«انفرادی» با بازی رضا عطاران نوروز ۱۴۰۱ به سینماها می‌آید + عکس
فیلم «انفرادی» به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان برای اکران در نوروز ۱۴۰۱ آماده می‌شود. همکاری تازه اطیابی و عامریان به دنبال تکرار موفقیت «دینامیت» است.

به گزارش شهرآرانیوز - فیلم سینمایی «انفرادی» به کارگردانی سید مسعود اطیابی، تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی برای اکران در نوروز ۱۴۰۱ آماده می‌شود. این فیلم سال ۹۸ و ۹۹ هم یکی از گزینه‌های اکران نوروزی بود، اما روی پرده نرفت.

در خلاصه داستان «انفرادی» آمده است: مردی (مهدی هاشمی) است که به افرادی پرنفوذ بدهکار است و تصمیم می‌گیرد مثل گذشته سرقت کند و از دوست دوران جوانی (رضا عطاران) و همکارش (احمد مهرانفر) درخواست می‌کند تا کمکش کنند. این سه دوست از دزدی ماشین و عتیقه شروع می‌کنند اما وقتی پول کافی بدست نمی‌آورند متوجه می‌شوند باید کار جدیدی انجام دهند، پس دست به سرقتی بزرگ می‌کنند و وارد ماجرایی می‌شوند که اتفاقات طنز تلخ و شیرینی را برایشان رقم می‌زند.

فیلم سینمایی «دینامیت» که دیگر همکاری مشترک عامریان و اطیابی است، در شرایطی که فروش فیلم‌ها و مراجعه مخاطبان به سینما نابه‌سامان بود، برای اکران پیش‌قدم شد و توانست با فروش بیش از پنجاه میلیارد تومان رونق بخش گیشه‌ باشد و عنوان پرفروش‌ترین فیلم را از آن خود بکند.

مهدی هاشمی، رضا عطاران، احمد مهرانفر، برزو ارجمند، شقایق دهقان، سیروس همتی، شکیب شجره، امید روحانی، مهسا طهماسبی و مهدی فقیه بازیگران فیلم «انفرادی» هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->