گروه ورزش/شهرآرانیوز، بیش از دو هفته است که شرکت ایرانسل جایگزین بانک گردشگری به عنوان اسپانسر اصلی و روی پیراهن پرسپولیس انتخاب و معرفی شده است. نکته جالب در مورد این مسئله این است که از زمان انتخاب ایرانسل سه بازی پرسپولیس پشت سر گذاشته است، اما تبلیغ این شرکت به شکل عجیب و بزرگ روی پیراهن پرسپولیس نقش بسته بود.
اندازه عجیب و غریب این تبلیغ و البته رنگ بندی زرد و آبی آن باعث شد تا خیلی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی نسبت به این موضوع واکنش نشان بدهند و از زشت بودن این تبلیغ روی پیراهن تیم صحبت کنند.
اینکه پرسپولیسیها با پیراهنهای قبلی و با تبلیغ قبلی در سه بازی به زمین رفتند اصلا نمیتواند نکته جالبی برای این تیم و البته مدیرانش باشد. پیش از این هم سابقه داشته در یک بازی لیگ برتری پیراهن مهدی شیری بدون تبلیغ و این چنین مسائل بود و این بازیکن با پیراهن بدون تبلیغ برای پرسپولیس بازی کرد.
رنگ آبی داخل آرم ایرانسل که روی پیراهن پرسپولیس نقش بسته هم از دیگر مواردی است هواداران پرسپولیس در فضای مجازی روی آن حساسیت به خرج دادهاند اما در نهایت بعید به نظر میرسد تغییری در این زمینه صورت بگیرد.