دیگه چه خبر؟

محمدحسین ودیعی، عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد: با رشد درآمد منطقه4، اجرای پروژه‌های شهری و طرح‌های عمرانی در این منطقه افزایش خواهد یافت و به دنبال آن رفاه و آسایش و رضایت شهروندان نیز ارتقا می‌یابد.

مجتبی بهاروند، رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد: ایجاد شرایط مطلوب در سفرهای درون‌شهری را حق همه شهروندان می‌دانیم و بر همین اساس مقرر شد برای 2خط 43 و 41 اتوبوس‌رانی تا تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شود.

شهریار آل‌شیخ، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد: منطقه۵ به عنوان یکی از مناطق محروم به‌عنوان پایلوت اجرای «شهر دوستدار کودک» انتخاب شده است.

سیدابراهیم علوی، مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان: این مجموعه در قالب برنامه‌های مدیریت و صرفه‌جویی مصرف آب شهروندان، عملیات تجهیز انشعابات پرمصرف آب را به «کنتورهای هوشمند اخطاردهنده» آغاز کرده است.

غلامحسین حقدادی، معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان: هم‌اکنون در ۲۰شهر خراسان‌رضوی، مرکز اورژانس اجتماعی فعالیت دارد و از طریق تماس با شماره تلفن۱۲۳ روزانه 5مورد کودک‌آزاری گزارش می‌شود.

قاسمعلی خدابنده، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان: بر خلاف کمبودهایی که وجود دارد، تاکنون فضا و نیروهای انسانی در خراسان‌رضوی مدیریت شده و کمبود معلم در برخی ساعات آموزشی نیز تا پایان هفته آینده به‌صورت کامل رفع خواهد شد.

حسن خیراندیش، سخن‌گوی شرکت گاز استان: فرایند حذف قبض‌های گاز در خراسان‌رضوی از ابتدای آذرماه98 آغاز می‌شود و مشارکت مردم در اجرای موفق این طرح لازم و ضروری است.

آزمون ورود به حرفه مهندسی در روزهای پنجشنبه و جمعه، ۱۸ و ۱۹مهرماه، به‌طور هم‌زمان در سراسر کشور در مشهد برگزار می‌شود.

پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->