وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها
سرخط خبرها

جشنواره «کلکته» میزبان کارگردان مشهدی

  • کد خبر: ۸۳۸۱
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
جشنواره «کلکته» میزبان کارگردان مشهدی
«زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی در جشنواره معتبر هندی ر ونمایی می‌شود
گرانپایه| فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی در بخش اصلی جشنواره فیلم «کلکته» هند رونمایی می‌شود. این فیلم تنها نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی این جشنواره محسوب می‌شود که با ۱۴ فیلم دیگر از ۱۳ کشور از ۸ تا ۱۵ نوامبر به‌رقابت می‌پردازد. «زنانی که با گرگ‌ها دوید‌ه‌اند» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شرف‌الدین است.

درخلاصه داستان فیلم آمده‌است که هزاران سال قبل یونس شک می‌کند، می‌لغزد و آنجا که باید داستانش در اوج تمام شود، طعمه ماهی می‌شود و شکم ماهی آغاز داستان یونس می‌شود. اکنون هزاران سال بعد ژاله شک می‌کند، می‌لغزد و آنجا که باید داستانش در اوج تمام شود «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» آغاز می‌شود. لازم به یادآوری است لعیا زنگنه تنها بازیگر این فیلم سینمایی است.

جشنواره فیلم «کلکته» از معتبرترین جشنواره‌های فیلم آسیا است که در سال۱۹۹۵ در هندوستان تأسیس شده‌است. این جشنواره که به‌عنوان قدیمی‌ترین جشنواره فیلم هندوستان به حساب می‌آید، همراه‌با جشنواره «گوآ» جزو جشنواره‌های تأیید شده انجمن تهیه‌کنندگان جهانی (فیاپف) در هندوستان است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->