جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

اربعین به روایت سینماگران مشهدی

  • کد خبر: ۷۱۹۵
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰
اربعین به روایت سینماگران مشهدی
ویژه‌برنامه‌های صدا‌وسیما به‌مناسبت ایام اربعین اعلام شد
نگار راد| به‌مناسبت اربعین حسینی شبکه‌های مختلف سیما، پخش ویژه‌برنامه‌های مختلفی را در جدول پخش برنامه‌های خود جای داده‌اند؛ برنامه‌هایی که حضور سینماگران مشهدی نیز در آن‌ها پررنگ است. در گزارش پیش‌رو به معرفی برخی از این برنامه‌ها پرداخته‌ایم.
شبکه یک سیما در روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه به‌ترتیب فیلم‌های «تا انتها حضور»، «ستاره خضرا» و «یاسین» را روی آنتن می‌برد. این شبکه از شنبه ۲۷ مهر نیز مینی‌سریال مناسبتی «پناه آخر» را با حضور بازیگرانی، چون بیژن امکانیان، کاوه خداشناس، امین زندگانی و حدیث میرامینی پخش خواهد کرد. شبکه ۲ نیز در این ایام، فیلم‌هایی، چون «یک تابستان پرهیجان» را ۲۰ دقیقه بامداد روز جمعه و «قدم زدن در بهشت» را در همین ساعت روز شنبه روی آنتن می‌برد. «ترانه پاییزی» به کارگردانی حسن آخوندپور، فیلم‌ساز مشهدی، (تولیدصداوسیمای خراسان‌رضوی) نیز ساعت ۸ جمعه ۲۶ مهر، از این شبکه پخش می‌شود.
شبکه‌های جام‌جم و مستند برای اربعین، برنامه‌های ویژه‌ای را در فهرست پخش خود قرار داده‌اند. بر این اساس، شبکه جام‌جم جمعه ۲۶ مهر پویانمایی «قدمگاه خورشید» را ساعت ۱۸:۱۵ و فیلم سینمایی «حوض نقاشی» با بازی شهاب حسینی و نگار جواهریان را شنبه ساعت ۱۹ پخش خواهد کرد. شبکه مستند هم مستند «تظاهرات عشق» با پرداختن به حضور خانم ایدی‌مک‌لود آرمسترانگ، از فعالان سیاسی آمریکا، را در راهپیمایی اربعین، ساعت ۱۸ امروز ۲۵ مهر روی آنتن می‌برد.
اما از میان فیلم‌های سینمایی که شبکه ۳ سیما برای ایام پیش رو درنظر گرفته است، می‌توان به پخش فیلم «پیش خواهد آمد» از بهروز شعیبی، کارگردان مشهدی، در ساعت ۱۰ شنبه و فیلم «شیار ۱۴۳» در ساعت ۱۴:۳۰ همان روز اشاره کرد.
شبکه نمایش نیز در روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه در ساعات ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ فیلم‌های مختلفی را روی آنتن خواهد برد که از میان آ‌ن‌ها می‌توان به «انتخاب اَدل»، «پرواز خاموش»، «من هنوز آلیس هستم» و «محموله سری» اشاره کرد. فیلم «مردی شبیه باران» به‌کارگردانی سعید سهیلی، سینماگر مشهد، نیز جمعه ساعت ۱۳ از این شبکه پخش می‌شود.
در این میان شبکه ۴ ساعت ۲۰:۳۰ روز جمعه فیلم «ناخواسته» با بازی ستاره اسکندری، بازیگر خراسانی، و همچنین مهرداد صدیقیان و مهتاب کرامتی و شبکه امید، جمعه ساعت ۱۸ فیلم سینمایی «بازمانده» را پخش خواهد کرد. همچنین ساعت ۱۳:۳۰ روز‌های پنجشنبه تا جمعه، شبکه شما سه فیلم «جاودانگی»، «ساعت یک نیمه‌شب» و «یک ماه دوست‌داشتنی» را روی آنتن می‌برد.
شبکه نسیم هم در ایام اربعین، برنامه‌های متفاوت «کوک عاشقی»، «هزارداستان» و «چهل‌تیکه» را روی آنتن خواهد برد. برنامه «کوک عاشقی» که به گفتگو با هنرمندان عرصه موسیقی کشور و آثار آن‌ها درباره امام‌حسین (ع) اختصاص دارد، تا یکشنبه ۲۸مهر هرشب ساعت۲۱ از این شبکه پخش خواهد شد. برنامه «هزارداستان» نیز ساعت ۲۰ روز‌های پنجشنبه و جمعه این هفته به‌ترتیب به میزبانی حدیث میرامینی و لاله صبوری، روانه آنتن می‌شود. همچنین برنامه «چهل‌تیکه» با اجرای محمدرضا علیمردانی امروز میزبان داریوش ارجمند، بازیگر مشهدی
سینما، است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->