نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

بلیت فروشی دیدار آسیایی شهرخودرو با الرفاع بحرین

  • کد خبر: ۱۴۹۹۴
  • ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
بلیت فروشی دیدار آسیایی شهرخودرو با الرفاع بحرین
تیم شهرخودرو خراسان سه‌شنبه ۱ بهمن‌ماه از ساعت ۱۵ و در چهارچوب دیدار اول مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه امام رضا(ع) میزبان تیم الرفاع بحرین خواهد بود.
به گزارش شهرآرانیوز، شاگردان مجتبی سرآسیایی در تیم شهرخودرو خراسان، در صورت پیروزی در بازی با الرفاع بحرین، به دیدار دوم مرحله پلی آف راه پیدا می‌کنند و سه‌شنبه ۸ بهمن‌ماه مهمان تیم السیلیه قطر خواهند بود.

پیروزی در دیدار دوم مرحله پلی‌آف، مجوز حضور شهرخودرو در مرحله گروهی را صادر خواهد کرد. جایی که مشهدی‌ها باید در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌هایی همچون الهلال عربستان، الشباب امارات و پاختاکور ازبکستان رویارویی کنند.

نکته جالب در این مورد نرخ‌های متغیر قابل خرید جایگاه‌های مختلف است و گران‌ترین بلیت به تماشاگران میهمان اختصاص دارد که قیمت آن ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

هواداران شهرخودرو البته می‌توانند بلیت پشت دروازه‌ها را با قیمت هر بلیت ۲۰ هزار تومان و روبروی جایگاه را ۳۰ هزار تومان تهیه کنند.

نرخ بلیت جایگاه ویژه نیز ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

مسابقه تیم‌های شهرخودرو و برنده دیدار تیم‌های هندی و بحرینی اولین بازی یک تیم فوتبال مشهد در رقابت‌های آسیایی است. جدالی که روز اول بهمن ماه و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام رضا (ع) آغاز خواهد شد.

شهرخودرو در صورت برتری در پلی آف اول، باید در قطر به مصاف کریم انصاریفرد و هم تیمی هایش در السیلیه برود و در صورت برتری در پلی آف دوم در گروه B رقابت‌ها با قهرمان دوره قبل یعنی الهلال عربستان و تیم‌های پاختاکور ازبکستان و شباب الاهلی امارات مصاف خواهد دهد.

علاقمندان می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۸۰۸۰*۶۶۵۵* یا مراجعه به وب سایت شهرخودرو و یا از طریق اپلیکیشین هوشمند کانون هواداران شهرخودرو بلیت را تهیه نمایید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->