صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تعطیلی ۱۰۰ واحد صنفی متخلف در شهرستان مشهد

  • کد خبر: ۱۵۶۹۷۶
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
رییس کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر مشهد گفت: در طرح سلامت نوروزی امسال ۱۰۲ واحد متخلف در شهرستان مشهد مهر و موم شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر علی غلامپور افزود: طرح سلامت نوروزی از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه امسال ادامه دارد که از ابتدای فعالیت بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای در قالب این طرح تا کنون ۵۰ هزار و ۶۲۴ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی،مکان های عمومی، اقامتگاه‌ها و پایانه‌های مسافربری در شهرستان مشهد انجام شده است.

وی ادامه داد: طی این بازدیدهای نظارتی صورت گرفته ۶ هزار و ۷۶۲ مورد اقدام قانونی انجام شده است.

رییس کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر مشهد گفت: همچنین در قالب این طرح در ایستگاه‌های سلامت و استقبال زائر نیز خدمات مختلفی به زائران ارائه شد که در مجموع در ایام نوروز هشت هزار و ۱۵۶ مورد خدمت شامل ویزیت، نسخه نویسی، غربالگری قند و فشار خون، مشاوره تغذیه و روان شناسی و واکسیناسیون برای مراجعه کنندگان انجام شد.

غلامپور با بیان این که ایستگاه های سلامت بیشتر در مسیرهای منتهی به حرم رضوی و ایستگاه های استقبال از زائران در مبادی ورودی شهر مشهد در نظر گرفته شده بود افزود:در این مدت ۴۹ نشست برای هماهنگی بین ارگانها و رفع نواقص احتمالی برگزار شد تا زائران در سلامت کامل مسافرت نوروزی خود را به پایان رسانند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.