کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان صید پرنده‌های شکاری در خراسان رضوی برای پول‌های عربی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی: امسال به ۱۳۰۰ خانه مسافر مجوز دادیم

  • کد خبر: ۱۵۶۴۶۹
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی: امسال به ۱۳۰۰ خانه مسافر مجوز دادیم
سید جواد موسوی گفت: امسال به ۱۳۰۰ خانه مسافر مجوز دادیم. از زائران می‌خواهیم به واحدهایی مراجعه کنند که مجوز دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدجواد موسوی امروز، ۷ فروردین ماه، در هشتمین نشست خبری قرارگاه مرکزی زائرین خراسان رضوی که در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: امسال به ۱۳۰۰ خانه مسافر مجوز دادیم. از زائران می‌خواهیم به واحدهایی مراجعه کنند که مجوز دارند. ۱۳۰ نفر بازرس در سطح شهر داریم که در ۴ نقطه شهر حضور دارند. در بازرسی‌ها بیش از ۵۰ میلیون تومان به زائران بازگرداندیم.

وی در خصوص طرح مبدا تا مبدا گفت: کار فرهنگی یک روزه جواب نخواهد داد، نیاز به زمان طولانی دارد. در قرارگاه مرکزی که به دستور استاندار به راه انداختیم برنامه‌ریزی کردیم که زائران به صورت گروهی و خانواده‌محور به مشهد مشرف شوند.در یکی از موارد ۷۰۰ هزار نفر شب برای بازنشسته‌ها برنامه‌ریزی کردیم که به صورت کاروانی از مبدا آمدند در مشهد حضور داشتند.

موسوی بیان کرد: قرار نیست کار فرهنگی به صورت فوری انجام شود. در این مدت برنامه‌ریزی کردیم همه دستگاه‌هایی که در زمینه اقامت فعالیت دارند داشته‌های خود را در یک سبد بریزند تا آمار منسجمی داشته باشیم و بتوانیم برنامه‌ریزی کنیم. تسهیلات خوبی برای زائران انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ما نواقصی هم داریم. در زمینه اطلاع‌رسانی در مبادی ورودی قرار شد برخی واحدها به صورت منسجم اطلاع‌رسانی کنند. اقدامات خوبی در تاسیسات گردشگری انجام شد، در ایامی که پزشک نبود، پزشک مستقر کردند. همچنین جامعه هتلداران با حوزه‌های فرهنگی از جمله آستان قدس تفاهم کردند که پاسخگویی به مسائل شرعی در تاسیسات اقامتی انجام شود.

در ادامه ابراهیم زره‌ساز، مدیرکل کانون پرورش فکری خراسان رضوی تصریح کرد: ما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف ترویج مکارم اخلاقی و معرفت زیارت برای کودک و نوجوان حدود ۱۰ ایستگاه در نقاط مختلف مسیرهای ورودی به مشهد برقرار کردیم که قرار شد در این ایستگاه‌ها قصه‌گویی، نوشتن خلاق، خوش‌‌نویسی و آثار ادبی و هنری به صورت مبادله‌ای و دوسویه با کودکان و نوجوانان انجام شود.

وی با اشاره به فراخوان در مسیر آفتاب عنوان کرد: این فراخوان توسط مربیان کانون کودکان و نوجوانان در کانال شاد بارگزاری شد که تاکنون بالغ بر ۷۰۰ هزار بازدید داشته و چند هزار اثر توسط کودکان و نوجوانانی که به مشهد مشرف شدند به کانال ارسال شده است. امیدواریم در آینده نزدیک هدایایی را به این کودکان برسانیم. همچنین به مناسبت ورود مقام معظم رهبری به مشهد کار کتابخانه‌ای در ذیل گام دوم انقلاب توسط کودکان ضبط شد که تاکنون بیش از یک میلیون بار بازدید در برنامه شاد داشته است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->