صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهد: نوآوری و پژوهش مبنای مدیریت‌شهری

  • کد خبر: ۹۲۴۱۰
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
سیدعبدا... ارجائی، شهردار مشهد، در رویداد درس‌آموخته‌های شهری بر اهمیت نوآوری و پژوهش در دوره ششم مدیریت‌شهری تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شهردار مشهد با تأکید بر اهمیت نوآوری و پژوهش در دوره ششم مدیریت‌شهری گفت: در بودجه۱۴۰۱ وظیفه مهمی بر دوش این حوزه قرار داده شده است؛ باید ۱۰درصد صرفه جویی کنیم که بار اصلی چنین اقداماتی بر دوش فناوری و پژوهش است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سیدعبدا... ارجائی در رویداد درس‌آموخته‌های شهری که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد، ضمن ابراز امیدواری برای تداوم این‌گونه برنامه‌ها، اظهار کرد: در حوزه فناوری و پژوهش، نیازمند بازنگری در یک بازه معقول هستیم.

شهردار مشهد راه‌اندازی کارخانه نوآوری را اقدامی خوب و شایسته دانست و افزود: ما در سال۱۴۰۱ هزینه‌ای برای کارخانه نوآوری پرداخت نمی‌کنیم و انتظار سودآوری از این فضا داریم.

وی با تأکید بر اینکه صد فضای اشتراکی دیگر باید به این کارخانه اضافه شود، ادامه داد: سال آینده هر شرکتی که در این فضا وجود دارد، یک مشکل مدیریت‌شهری را در دست بگیرد و در پایان سال خروجی مطلوبی ارائه دهد.

ارجائی ضمن قدردانی از برگزاری این رویداد، همه موضوع‌های مطرح‌شده در ارائه‌ها را رو به گذشته خواند و گفت: مباحث مطرح‌شده، دسترنج سال‌های گذشته بود و من از شما می‌خواهم هر سه ماه برنامه‌ای شبیه با رویکرد و ایده‌هایی رو به آینده تشکیل شود تا بتوانیم با خلاقیت و نوآوری عرصه‌های جدیدی را به زائران و مجاوران امام هشتم (ع) هدیه کنیم.
در پایان این مراسم از پژوهشگران برگزیده قدردانی شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.