۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی خراسان رضوی پرداخت شد علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی» تاسیس چند مرکز خلاقیت و نوآوری تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر در مشهد تخصیص ۴‌میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو‌های برخی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد ویژگی‌ شهر ترمیمی وجود المان‌های طبیعی در آن است | المان‌های شهری مشهد به صورت دائم جانمایی شود
سرخط خبرها

شهردار مشهد: محور تعامل شهرداری و رسانه‌ها «مردم» باشند

  • کد خبر: ۹۲۵۶۹
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
شهردار مشهد: محور تعامل شهرداری و رسانه‌ها «مردم» باشند
سیدعبدا... ارجائی، شهردار مشهد در حاشیه بازدید از مؤسسه فرهنگی قدس اظهار کرد: امروز یکی از مشکلاتی که در رسانه‌ها وجود دارد، عمق کارشناسی کارهاست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شهردار مشهد گفت: نقاط اشتراک زیادی میان رسانه و مدیریت‌شهری وجود دارد که یکی از آن‌ها مردم است. رسانه بدون مخاطب و شهرداری بدون مردم معنایی ندارد. این وجه اشتراک قوی رسانه و مدیریت‌شهری باید اصلی‌ترین محور فعالیت‌ها و کانون توجه مطالبات به‌حق مردم باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدعبدا... ارجائی در حاشیه بازدید از مؤسسه فرهنگی قدس اظهار کرد: امروز یکی از مشکلاتی که در رسانه‌ها وجود دارد، عمق کارشناسی کارهاست. گاهی رسانه به موضوعی وزن می‌دهد که اولویت نیست یا از کنار موضوعی بااهمیت به‌راحتی عبور می‌کند. شهردار مشهد بیان کرد: در مدیریت‌شهری آمادگی داریم که درباره موضوع‌های گوناگون از سطوح کارشناسی استفاده کنیم تا ابعاد موضوع مشخص شود.

امروز باید از کار‌های هیجانی پرهیز و به سمت مدیریت عالمانه مسائل حرکت کنیم و این فضا باید به نفع مردم، مدیریت‌شهری و رسانه باشد. زیرا این‌گونه اهداف سریع‌تر محقق می‌شود. وی اضافه کرد: درخواست دارم در تعاملات شهرداری و رسانه‌ها، «مردم» محور قرار بگیرد.

شهرداری نهادی است که بعد از انتخاب مردم و شورای اسلامی شهر سرکار می‌آید و سیاست‌های آن باید منطبق با خواست روز مردم باشد و شهردار خادم مردم است. از طرف دیگر اگر رسانه از خواست مردم عدول کند، دیگر رسانه نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->