پلمب یک واحد عرضه قلیان در بولوار پیروزی مشهد (دوم مرداد ۱۴۰۳) حضور استاندار خراسان رضوی در جمع عشایر ارتفاعات منطقه هزار مسجد | طرح ۱۴ مورد از مطالبات عشایرنشینان در کمیته فنی استان + تصاویر تامین منابع مالی اوراق مشارکت در دستور کار شهرداری مشهدمقدس افتتاح اولین شعبه روستا بازار در مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) دیدار شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و معاون اقتصادی شهرداری مشهدمقدس با مدیران بانک رسالت تشکیل ستاد خدمت رسانی به زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۳ در مشهدمقدس ۱۲ هزار گذر زیارتی در اداره گذرنامه خراسان‌رضوی جامانده است + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها باید با دقت و کیفیت باشد عضو شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه‌های شهری باید در زمان مقرر و براساس برنامه زمان‌بندی تکمیل شوند درباره «شجاع‌السلطنه»، حاکم ۲۰۰ سال پیش خراسان تلاش شهرداری مشهد برای مکانیزه‌شدن نظافت بزرگراه‌ها | تجهیزات خدمات شهری به‌روزرسانی می‌شود اعمال‌قانون ۲۱۰۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۰ خودروی متخلف توقیف شدند (۲ مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در ابتدای بولوار کوثر، سه‌راه خیام و بزرگراه آزادی در مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) هشدار درباره شیوع «سالک» در حاشیه شهر مشهد آخرین وضعیت پروژه انتقال آب از دریای عمان به مشهد آغاز مطالعات ایجاد شهرک متمرکز ضایعاتی‌ها در مشهد هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۲ مرداد ۱۴۰۳) تعریف ۸۱ پروژه زودبازده برای محلات منطقه ۷ شهرداری مشهدمقدس اعمال تخفیف ۲۲درصدی درصورت پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ مطالبات کارکنان و پیمانکاران شهرداری مشهد باید پرداخت شود| هفت‌ساله‌شدن شورای ششم مطالبه عمومی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد
سرخط خبرها

شهردار مشهد: محور تعامل شهرداری و رسانه‌ها «مردم» باشند

  • کد خبر: ۹۲۵۶۹
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
شهردار مشهد: محور تعامل شهرداری و رسانه‌ها «مردم» باشند
سیدعبدا... ارجائی، شهردار مشهد در حاشیه بازدید از مؤسسه فرهنگی قدس اظهار کرد: امروز یکی از مشکلاتی که در رسانه‌ها وجود دارد، عمق کارشناسی کارهاست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شهردار مشهد گفت: نقاط اشتراک زیادی میان رسانه و مدیریت‌شهری وجود دارد که یکی از آن‌ها مردم است. رسانه بدون مخاطب و شهرداری بدون مردم معنایی ندارد. این وجه اشتراک قوی رسانه و مدیریت‌شهری باید اصلی‌ترین محور فعالیت‌ها و کانون توجه مطالبات به‌حق مردم باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدعبدا... ارجائی در حاشیه بازدید از مؤسسه فرهنگی قدس اظهار کرد: امروز یکی از مشکلاتی که در رسانه‌ها وجود دارد، عمق کارشناسی کارهاست. گاهی رسانه به موضوعی وزن می‌دهد که اولویت نیست یا از کنار موضوعی بااهمیت به‌راحتی عبور می‌کند. شهردار مشهد بیان کرد: در مدیریت‌شهری آمادگی داریم که درباره موضوع‌های گوناگون از سطوح کارشناسی استفاده کنیم تا ابعاد موضوع مشخص شود.

امروز باید از کار‌های هیجانی پرهیز و به سمت مدیریت عالمانه مسائل حرکت کنیم و این فضا باید به نفع مردم، مدیریت‌شهری و رسانه باشد. زیرا این‌گونه اهداف سریع‌تر محقق می‌شود. وی اضافه کرد: درخواست دارم در تعاملات شهرداری و رسانه‌ها، «مردم» محور قرار بگیرد.

شهرداری نهادی است که بعد از انتخاب مردم و شورای اسلامی شهر سرکار می‌آید و سیاست‌های آن باید منطبق با خواست روز مردم باشد و شهردار خادم مردم است. از طرف دیگر اگر رسانه از خواست مردم عدول کند، دیگر رسانه نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->