توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی آیا امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد؟ آب آشامیدنی ، سالمترین نوشیدنی برای کودکان حریق منزل مسکونی در خیابان فرامرز عباسی مشهد چطور کودکمان را به کتابخوانی علاقه‌مند کنیم؟ جشن‌های تکلیف تجملاتی باعث آسیب به کودکان می‌شود آخرین وضعیت شیرخوارگاه‌های مشهد پس از انتقال کودکان به خانواده‌های متقاضی استعمال دخانیات پیشرفت بیماری «ام‌ اس» را تشدید می‌کند وزن ما در مورد سلامتی‌ بدنمان چه می‌گوید؟ نان سبوسدار بخورید
سرخط خبرها

برگزاری رویداد بازی ماجراجویی شهری «رمز و راهِ ارگ» در مشهد

  • کد خبر: ۱۰۰۱۱۴
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
برگزاری رویداد بازی ماجراجویی شهری «رمز و راهِ ارگ» در مشهد
رمز و راه یک بازی تعاملی مناسب بزرگسالان در سبک ماجراجویی و حل مساله است که در بستر شهر و در تعامل با المان‌ها و عناصر واقعی شهر مشهد انجام می‌شود.

شهرآرانیوز - برای خیلی از ما وقت‌هایی بوده که پای صحبت بزرگ‌تر‌ها نشسته ایم و از مشهد قدیم قصه‌ها شنیدیم. از سنگ فرش خیابان ها، آب انبارها، ساختمان‌ها و حال و روز مردم زمانی نه چندان دور. خاطرات آن روز‌ها روز به روز محو و دور می‌شوند و اندک نشانه‌های به جا مانده از آن جای خود را به برج‌ها و پارکینگ‌ها میدهند.

بازی رمز و راه ما را به پیمایش و جستجو وا می‌دارد و چه از این بهتر که گمشده‌های قدیمی خاطراتمان را بجوییم. این بازی از جنس همان کند و کاو‌های کودکیمان است. با چیز‌های مرموزی که از خانه‌ها و آدم‌ها شنیده بودیم. کوچه‌هایی که تنهایی نباید میرفتیم و ساختمان‌هایی که خاطه مشترک داشتیم.

هدف این رویداد، آشنایی با میراث فرهنگی تاریخی سده اخیر شهر مشهد و همچنین تاریخ شفاهی و میراث ناملموس شهرمان است.

شکل بازی: اولین تجربه این بازی به شکل رویداد برگزار خواهد شد. تیم‌ها با فاصله زمانی مشخص و با مسیر‌های متفاوت در رویداد شرکت خواهند کرد و هر تیم بین دو تا سه ساعت در فضای بازی خواهد بود.

بازی شامل دو فاکتور نقشه خوانی و پیدا کردن آدرس‌ها و حل کردن رمز‌ها و معماهاست. حل آخرین رمز قبل از زمان تعیین شده نشان دهنده موفقیت در بازی خواهد بود. لازم به ذکر است در این رویداد رقابتی در بین تیم‌ها وجود ندارد و هر تیم صرفا توان فکری و همکاری خود را محک می‌زند.

این رویداد روز پنجشنبه ۵ اسفندماه ۱۴۰۰ در بافت تاریخی مشهد، محله ارگ برگزار خواهد شد.

گروه بازی پدیا با همکاری استودیو نوآوری شهری شتابدهنده ماموت و حمایت مرکز نوآوری شهری برگزار کننده این رویداد هستند.

برگزاری رویداد بازی ماجراجویی شهری «رمز و راهِ ارگ» در مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->