استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

پورعلی‌گنجی چه زمانی به پرسپولیس می‌آید؟

  • کد خبر: ۱۰۰۴۵۳
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
پورعلی‌گنجی چه زمانی به پرسپولیس می‌آید؟
به نظر می‌رسد مدافع تیم ملی کشورمان خیلی زودتر از حد تصور پیراهن پرسپولیس را بپوشد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، چند روزی است که مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ایرانی تیم شنژن چین در تمرینات پرسپولیس حضور دارد. پورعلی‌گنجی چند ماه پیش دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شد و چند ماهی از فوتبال دور ماند. این در حالی بود که این بازیکن پیش از مصدومیت وضعیت خوبی در تیم باشگاهی و تیم ملی ایران داشت اما عمل جراحی باعث شد تا او چندین ماه خانه نشین شود.

در همین خصوص پورعلی‌گنجی چند روزی در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کرد تا به مرز آمادگی برسد. ارتباط خوب این مدافع با یحیی گل‌محمدی و البته علاقه او به پرسپولیس باعث شد تا برای رسیدن به مرز آمادگی تمرینات پرسپولیس را انتخاب کند. پس از حضور پورعلی‌گنجی در تمرینات پرسپولیس شایعات زیادی در مورد پیوستن این بازیکن به پرسپولیس مطرح شد که هیچکدام حداقل در مقطع فعلی درست نیست.

پورعلی‌گنجی با اینکه دو سال دیگر با تیم شنژن چین قرارداد دارد، اما به خاطر عدم دریافت مطالباتش از این تیم شکایت کرده و ممکن است که در نهایت از جمع این تیم چینی جدا شود اما تا زمانی که این اتفاق رخ نداده بازیکن این تیم محسوب می‌شود. از طرف دیگر پرسپولیس در شرایط فعلی فقط یک جا برای جذب یک بازیکن آزاد دارد که آنهم به جذب مهاجم خارجی اختصاص دارد؛ ضمن اینکه در حال حاضر پرسپولیس ۵ مدافع وسط دارد و نیازی به بازیکن جدید در این پست ندارد.

البته این احتمال دارد که پورعلی‌گنجی فصل آینده پیراهن پرسپولیس را بپوشد. با توجه به جدایی احتمالی سیدجلال حسینی از پرسپولیس در فصل آینده و احتمال خداحافظی این بازیکن از فوتبال مسلما بهترین گزینه برای جانشینی بازیکنی مثل سیدجلال حسینی مدافعی مانند پورعلی‌گنجی است. هم هواداران پرسپولیس این بازیکن را دوست دارند و هم خود این بازیکن به پرسپولیس ابراز علاقه کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->