وقوع سیل در شبستر آذربایجان شرقی + فیلم (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرریز شدن سد مخزنی دویرج دهلران ایلام + فیلم مسئولان در تدارک اجرای مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | معوقات حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی واریز خواهد شد اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان مشهدی (۱۴ اردیبهشت) مرگ ۲ نفر براثر مسمومیت با گاز در ساری (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی پژو ۲۰۶ در فکوری| آتش نشانان دو محبوس حادثه را نجات دادند (۱۴ اردیبهشت) جاده چالوس یک طرفه شد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد (۱۴ اردیبهشت) زلزله مشهد را لرزاند + جزئیات (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد تداوم بارش باران در ۱۷ استان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «یسنا» دختر ناپدید شده ترکمن ربوده شده بود؟ آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | بازنشستگان خواستار افزایش حقوق با رقمی بالاتر از مصوبه مزد هستند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور
سرخط خبرها

اعلام شرایط ویژه برای ترخیص خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی

  • کد خبر: ۱۰۰۶۷۱
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
اعلام شرایط ویژه برای ترخیص خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی از اجرای طرح ترخیص خودرو‌های توقیفی فاقد دستور قضایی خبر داد و گفت: سیاست پلیس راهنمایی و رانندگی این است که تا جای امکان خودرو‌ها توقیف نشوند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سید کمال هادیانفر در این باره گفت: با تدابیر اتخاذ شده، بنا شد تا به مناسبت عید مبعث و همچنین اعیاد شعبانیه و نوروز ۱۴۰۱ طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی که فاقد دستور قضایی باشند، اجرا شود و امکان ترخیص این خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها از امروز در سراسر کشور فراهم شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا از امروز ۹ اسفند ماه تا پایان امسال ترخیص موتور سیکلت‌ها و خودرو‌های توقیفی که فاقد حکم قضایی باشند با یکسری شرایط ویژه انجام خواهد شد و دارندگان این وسایل می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ و انجام اقدامات لازم، وسایل نقلیه توقیفی خود را ترخیص کنند.  

هادیانفر با بیان اینکه در هنگام ترخیص خودرو باید تمامی مدارک مربوط به مالکیت وسیله نقلیه یا مدارک مربوط به تصرف آن همراه درخواست کننده باشد، درباره شرایط ویژه برای ترخیص این خودرو‌ها نیز گفت: پرداخت جرایم به صورت قسط بندی و بدون هیچ پیش پرداختی خواهد بود. همچنین هزینه‌های پارکینگ که متعلق به بخش خصوصی است با یکسری پیگیری‌ها به حداقل رسیده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی درباره امکان تمدید این طرح نیز گفت: احتمال تمدید این طرح مطرح نیست و لازم است افراد واجد شرایط در فرصت مناسب و باقی مانده به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده و نسبت به رفع توقیف خودرو و موتورسیکلت خود اقدام کنند.

هادیانفر همچنین با بیان اینکه سیاست پلیس راهنمایی و رانندگی این است که تا جای امکان خودرو‌ها توقیف نشوند، گفت: البته اگر در جایی برابر قانون مجبور به این کار باشیم حتما نسبت به توقیف وسیله نقلیه متخلف اقدام خواهد شد.  

وی درباره طرح قبلی برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی و موتورسیکلت‌های رسوبی نیز اظهارکرد: در طرح قبلی حدود ۹۷ درصد خودرو‌های توقیفی و ۷۰ درصد موتورسیکلت‌های توقیفی که اصطلاحا به آن‌ها رسوبی نیز گفته می‌شود، ترخیص شدند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->