تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل به ۸۳ تن رسید (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود
سرخط خبرها

شرط سفر نوروزی برای خودرو‌های شخصی اعلام شد + جزئیات (۱۱ اسفند ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۱۰۰۸۳۴
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
  • ۱۲
شرط سفر نوروزی برای خودرو‌های شخصی اعلام شد + جزئیات (۱۱ اسفند ۱۴۰۰)
جانشین پلیس راهور ناجا شرایط سفر نوروزی برای خودروهای شخصی را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، فقط ۱۸ روز تا نوروز سال ۱۴۰۱ باقی مانده است، اگر چه هنوز شرایط کرونایی بر کشور حاکم بوده و هر روز تعدادی از هموطنان به این بیماری مبتلا شده و تعداد محدودی نیز جان می‌سپارند، اما با توجه به واکسیناسیون سراسری کرونا برنامه سفر‌های نوروزی مثل سال گذشته دارای محدودیت نبوده و تردد به شهر‌های قرمز کرونایی هم در صورت تزریق واکسن کرونا منعی ندارد.

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص چگونگی سفر‌های نوروزی اظهار داشت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا افرادی که سه دوز واکسن کرونا را تزریق کرده باشند برای سفر به دیگر شهر‌ها در نوروز هیچ محدودیتی ندارند؛ حتی اگر شهر‌ها در شرایط قرمز کرونایی باشند.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: بر اساس همین مصوبه افرادی‌که سه دوز واکسن را تزریق نکرده باشند با محدودیت تردد مواجه هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باید پلاک خودروی شخصی برای سفر نوروزی در سامانه‌ای ثبت شود یا نه؛ گفت: افرادی که دوز‌های واکسن کرونا را تزریق کرده و می‌خواهند برای نوروز عازم شهر‌های دیگر شوند، نیازی نیست مشخصات خود یا پلاک خودروی شخصی را در سامانه‌ای ثبت کنند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: دوربین‌های هوشمند جاده‌ای شماره پلاک خودرو‌ها را ثبت کرده و اگر مالک خودرو ۳ دوز واکسن را تزریق نکرده باشد تردد و سفرش غیر مجاز تلقی شده و روزانه یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حشمتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
0
با سلام ثبت پلاک برای سفرنوروزی هیچ سایتی باز نمیشود کجا باید ثبت شود همه مصاحبه میکنن که جربمه میشوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
0
خیلی قانون افتضاحی هست طرف دوتا دوز زده نمیتونه دوز سوم رو بزنه باید چیکار کنه
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
0
0
باز شب عید شد را پول دراوردن رایاد گرفتن،،،،،،،،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
0
0
اگر کسی ماشین خریده وپلاک بنام فروشنده باشد .چی؟
راد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
0
0
اخه چرا یه چیز میگید که باعقل جور درنیاد کسی که هنوز نوبت دوز سومش نشده کسی که اومده دوز سوم بزنه امیکرون گرفته باید 2 هفته صبر کنه تا بهبود پیدا کنه و دلایل دیگه چرا فقط میخواید یه چیز گفته باشید اخه منطق هم خوب چیزیه بقران
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
اتفاقا باید اونهایی رو که واکسن زدند جریمه کنند. مگه دفعه قبلی واکسن زده هامون امیکرون رو وارد کشور نکردن؟ فقط اونها اجازه خروج داشتن که همین بیماری هم آوردن. حالا هم دوباره بیماری رو انتقال میدن بین شهرها. درضمن عوارض واکسن هم به کنار
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
ساعت 12شب به بعد حرکت کنید هیچ دوربینی نمیگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
0
0
فقط باید تأسف خورد.مگر کسانی که واکسن زده اند کرونا نمی‌گیرند.طرف ۳ دوز واکسن زده و کرونا گرفته تازه باید ماسک هم بزنه .لطفا روراست بگویید می‌خواهیم جریمه بزنیم
علی ترابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
0
0
کشور و مملکتی یه بام و تا دلت بخاد بینهایت هوا داریم تو خیلی زمینه ها هماهنگی خاصی وجود نداره
Ayob
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
0
0
باز کیسه دوختن برامون
علی اوسط
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
0
0
من و خانومم دوز سوم زدیم ولی پسرم سربازه دوزدوم رازده دختر کوچیکم هم ۹ ساله است دوز اول زوده پس چه جوری بریم مسافرت؟
لطفاً جواب بدید
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
0
0
این چه جور برنامه ریزی است که مردم را به مرز انزجار می رسونید.حدود دوسال است که همه در محدودیت کرونا هزینه های سنگینی پرداختند. اگر واقعا فکر سلامتی مردم و جامعه هستید اولین دز واکسن در همین اسفند ماه کفایت می کند و باید ملاک اول باشد . تشویق بکنید انهایی که تا کنون اقدام نکردند سریعا اقدام کند. دز دوم یا سوم هیچ تفاوتی در اصل مسئله ندارد. اگر قرار بر ابتلا باشد تفاوتی در هیچ کدام نیست.
باید با ظرافت بیشتر برنامه ریزی شود تا مردم قضاوت نابجا نکنند. اینکه دوربین بگذارید دز سوم هم ملاک باشد بازی با روان مردم و چوب لایه چرخ گذاشتن است.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->