نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

گلر تیم ملی فوتبال ساحلی: تنها‌ آرزویم دروازه‌‌بانی برای پرسپولیس است

  • کد خبر: ۱۰۰۹۴۴
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
گلر تیم ملی فوتبال ساحلی: تنها‌ آرزویم دروازه‌‌بانی برای پرسپولیس است
بدون‌تردید پیمان حسینی یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ فوتبال‌ساحلی در جهان است. او بار‌ها با درخشش در تیم‌ملی به موفقیت‌های کم‌نظیری دست پیدا کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بدون‌تردید پیمان حسینی یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ فوتبال‌ساحلی در جهان است. او بار‌ها با درخشش در تیم‌ملی به موفقیت‌های کم‌نظیری دست پیدا کرده است و عنوان‌های پرشمار فردی و تیمی در ویترین افتخاراتش به یادگار دارد. دروازه‌بان مازندرانی مدتی است که به‌دلیل مشکلات با بعضی از اعضای مدیریتی در فدراسیون از تیم‌ملی خداحافظی کرده است، اما هنوز هم در اوج قرار دارد. حسینی از آخرین وضعیتش و یکی از بزرگ‌ترین آرزوهایش که پوشیدن پیراهن پرسپولیس است، می‌گوید.

از من درست استفاده نشد، خداحافظی کردم

وقتی دیدم از من درست استفاده نمی‌شود، تصمیم گرفتم در آماده‌ترین شرایط خداحافظی کنم و جای خودم را به جوان‌ها بدهم. الان ۳۸ سال سن دارم و در بالاترین سطح فوتبال ساحلی دنیا برای باشگاهم در ترکیه بازی می‌کنم؛ تیمی که جزو ۱۰ تیم برتر دنیا در رده‌بندی است. درباره خداحافظی از تیم‌ملی هم تأکید می‌کنم با بعضی افراد اختلاف‌سلیقه و اختلاف‌نظر داشتم.

وضعیت تیم‌ملی خوب نیست

تیم‌ملی هم‌اکنون شرایط خوبی به‌لحاظ مالی ندارد و بسیار ضعیف است. متأسفانه لیگ بسیار ضعیفی داریم و بچه‌های تیم‌ملی از نظر مالی مشکل دارند. این بچه‌ها با هزار سختی و گرفتاری برای کشورمان مدال می‌آورند و افتخارآفرینی می‌کنند؛ اما پاداش‌هایشان هم پرداخت نمی‌شود! این‌ها ضعف‌هایی است که فوتبال ساحلی ما دارد و هر بار به این تیم رسیدگی شد، نتایج خوبی گرفتیم.

طرف‌دار پرسپولیس هستم

به‌طور‌حتم هر دروازه‌بانی عاشق عابدزاده است. او الگوی بزرگی برای هر دروازه‌بانی محسوب می‌شود؛ به ویژه برای من. علی کریمی هم اسطوره دوست‌داشتنی و محبوبی است و همه در ایران دوستش دارند. من طرف‌د‌ار پرسپولیس هستم و امیدوارم بتواند باز هم قهرمانی خود را تکرار کند؛ چون طرف‌دار‌های این تیم به قهرمانی عادت کرده‌اند و امیدوارم اتفاق خوبی برای پرسپولیس در آخر فصل رقم بخورد.

پرسپولیس مهد گلر‌های خوب است

پرسپولیس همیشه مهد دروازه‌بان‌های بزرگ بود و حامد لک هم دروازه‌بان بسیار خوبی است. او مسئولیتش را به‌خوبی در این چندسال انجام داده، اما باید قبول کنیم لیگ ما فرسایشی است و گاهی اوقات بازیکنان دچار نوسان می‌شوند. با‌این‌حال حامد نشان داده گلر خوب و بزرگی است. او به تیمش بار‌ها کمک کرده است. دروازه‌بان جوانی که بازی اخیر درون دروازه ایستاد هم دروازه‌بان خوبی است، مسلما بازی اول برای هر گلری آسان نیست.

پوشیدن پیراهن پرسپولیس، بزرگ‌ترین آرزویم است

من در فوتبال ساحلی به همه آرزوهایم و هر آنچه خواستم، رسیدم؛ اما یک آرزوی بزرگ دیگر هم دارم. هر دروازه‌بانی دوست دارد روزی درون دروازه پرسپولیس بایستد. تنها‌آرزویی که به آن نرسیدم، همین بود و هر روزی که این تیم نیاز داشته باشد، آماده‌ام. سال‌۸۴ لیگ برتر بازی کردم و سال‌ها در شموشک نوشهر و آپادانا در لیگ‌یک بازی کردم و تجربه بازی در چمن را دارم. این‌ها را نمی‌گویم تا با دروازه‌بان‌های این تیم اعلام‌رقابت کنم. من موفقیت دروازه‌بان‌های پرسپولیس را می‌خواهم؛ اما اگر روزی نیاز باشد و یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس بخواهند، برای من افتخار است تا در کنار سیدجلال حسینی و بقیه بچه‌ها باشم.

بازی در پرسپولیس میلیارد‌ها می‌ارزد

بازی‌کردن در پرسپولیس میلیارد‌ها تومان می‌ارزد و من در آن جایگاه و شرایط نیستم که بخواهم چنین‌حرفی بزنم و اگر هم مصاحبه داشتم و صحبت‌هایی کردم، برای این بوده است که گلر‌های فعلی پرقدرت‌تر به کارشان ادامه دهند و حتی اگر نیاز شد و تصمیم گرفتند، من هم کمک کنم. بدون چشمداشت و با کمال میل در کنار دو گلر این تیم قرار می‌گیرم و چه از نظر روحی و چه از نظر فنی درخدمت تیم محبوبم هستم.

سوءتفاهم نشود

هدف اصلی این مصاحبه برای افزایش سطح انگیزشی دو گلر فعلی پرسپولیس است تا بهتر و قوی‌تر کار کنند؛ چون هر‌دوی آن‌ها توانایی بهتر‌شدن را دارند. من آمادگی خودم را اعلام کردم، خدای ناکرده سوءتفاهمی پیش نیاید. همه خانواده بزرگ پرسپولیس و همه هواداران این تیم و همه فوتبالیست‌ها که عاشق این تیم هستند، آرزویشان است برای این تیم بازی کنند و من هم یکی از آن‌ها هستم. برای گلر‌های فعلی پرسپولیس و همچنین برای مجموعه بزرگ پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم. ان‌شاءا... ششمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر را جشن بگیریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->