استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

انتقاد تند رادوشوویچ از مربی گلرهای پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۰۱۵۳۹
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
انتقاد تند رادوشوویچ از مربی گلرهای پرسپولیس
گلر سابق پرسپولیس معتقد است مشکل از فنایی است، نه لک!

به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم فوتبال پرسپولیس این هفته در حالی نتیجه بازی با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و یکم لیگ برتر را واگذار کرد که این باخت ممکن است به قیمت از دست رفتن جام قهرمانی برای سرخ پوشان تمام شود. اشتباه فاحش حامد لک، دروازه بان پرسپولیس، در دقیقه۷ منجر به گل نخست نفت و عقب افتاده سرخ پوشان شد و در نهایت باخت این تیم را در پی داشت؛ آن هم در شبی که به دلیل برد استقلال برابر گل گهر، پرسپولیس محکوم به پیروزی و حفظ فاصله سه امتیازی با صدر جدول بود.

ریشه مشکل این روز‌های پرسپولیس در خط دروازه را می‌توان در پیش بینی‌های نادرست و تصمیمات غلط مدیریتی باشگاه هم جست وجو کرد. پرسپولیس در سال‌های اخیر همواره دروازه بان دوم و بی حاشیه‌ای به نام بوژیدار رادوشوویچ داشت که به اذعان بسیاری از کارشناسان، حتی در حد دروازه بان مطمئن و شماره یک در لیگ برتر ایران بود. رادوشوویچ آذرماه امسال و در پی بدقولی‌های مکرر باشگاه برای دریافت مطالباتش، درنهایت ایران را ترک کرد تا دست یحیی گل محمدی روی نیمکت و خط دروازه بسته شود.

پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل برای جبران این خلأ، احمد گوهری را از صنعت نفت آبادان خرید؛ ولی این دروازه بان در نخستین بازی خود که هفته گذشته برابر مس رفسنجان انجام شد، متزلزل و پراسترس بود تا گل محمدی مجبور شود دوباره لک را برابر صنعت نفت بازی بدهد. دروازه بان کروات و سابق پرسپولیس دیروز در مصاحبه‌ای با خبرگزاری ایرنا در رابطه با عملکرد حامد لک در این دیدار، علت افت او در مسابقات اخیر، شرایط دروازه بانان پرسپولیس و ...، صحبت‌هایی انجام داد که در ادامه می‌خوانید..

هنوز اخبار پرسپولیس را دنبال می‌کنید؟

بله من شش سال آنجا بودم و طبیعی است بازی‌های تیمم را دنبال کنم و مسابقات این تیم را تماشا می‌کنم.

صحبتی از شما منتشر شد که داوود فنایی را مقصر افت دروازه بان‌های پرسپولیس دانسته اید.

درست است. زمانی که در پرسپولیس بودم، نمی‌توانستم درباره این مشکلات صحبت کنم. مشکل از تمرینات و تاکتیک‌های اشتباه بود.

این موضوع روی عملکرد تو هم تأثیر داشت؟

قطعا. عملکرد من در زمان کالدرون و محسن سیدی مشخص بود و پس از آن سطح من هم پایین و پایین‌تر آمد.

مشکل روحی روانی هم در عملکرد دروازه بان‌ها تأ ثیر دارد؟

بله. این وظیفه یک مربی است که صحبت کند و درباره مشکلات، بازیکنان را آگاه سازد. از طرفی با صحبت، بازیکنان را از نظر روحی روانی آماده کند؛ اما هیچ حمایتی از سوی مربی دروازه بانان دریافت نمی‌کردیم. هیچ جلسه فنی و آنالیزی نداشتیم. من گفتم اگر به یوتیوب بروید و نحوه تمرینات مربیان دیگر و اروپایی‌ها را ببینید، بعد از ۱۰ دقیقه فکر می‌کنید که مربی دروازه بان‌های خوبی هستید.

پس مشکل را از مربی می‌دانید؟

شما خودتان ببینید. من، علیرضا بیرانوند و حامد لک عملکردمان قبل و بعد از این مربی را قضاوت کنید.

اما خودت زمان حضور در پرسپولیس مربی اختصاصی گرفته بودی و با او کار می‌کردی که ویدئو‌های او را در اینستاگرامت هم منتشر کردی. دلیلش همین بود؟

در یک سال آخر حضورم در پرسپولیس مربی بدن ساز و چابکی داشتم؛ چرا که خودم از شرایطم راضی نبودم، اما مربی دروازه بان‌های ما همیشه از این اتفاق عصبانی بود. دلیلش همین بود.

علت افت دروازه بان را هم همین می‌دانید؟

پرسپولیس باشگاه بزرگی است و مربی دروازه بانان حرفه‌ای می‌خواهد نه آماتور.

بعد از بازی حملات زیادی به حامد لک شد.

از هواداران می‌خواهم دو سالِ پیش «حامد لک» را به یاد بیاورند. او بهترین دروازه بان لیگ قهرمانان بود و تیم را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برد. سیو‌های او را یادتان بیاورید. در دیدار با النصر، السد و ... او در بالاترین سطح بود. من یک دروازه بان هستم و او را درک می‌کنم. مشکل از او نیست. مشکل دروازه بانی پرسپولیس درون زمین نیست، باید از تمرینات شروع کنید و تمرین گلر‌ها را آنالیز کنید. مطمئنم آن وقت همه چیز را خودتان به خوبی متوجه خواهید شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->