نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

شروع کار اصلی ملوان در لیگ یک

  • کد خبر: ۹۹۸۵۳
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
شروع کار اصلی ملوان در لیگ یک
نیم‌فصل دوم لیگ دسته‌یک، از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نیم‌فصل دوم لیگ دسته‌اول فوتبال ایران از امروز شروع می‌شود و تیم‌های ملوان، خیبر و مس، رقابت جذابی برای رسیدن به لیگ برتر خواهند داشت. البته انزلی‌چی‌ها فاصله خوبی با دو مدعی دیگر ایجاد کرده‌اند و اگر در ادامه راه نیز به روند خوبشان ادامه دهند، احتمالا در فاصله چند هفته مانده به پایان لیگ، می‌توانند جشن صعود را برگزار کنند.

ملوان که نیم‌فصل اول را با پنج برد متوالی به پایان رساند، این هفته میهمان تیم آرمان‌گهر سیرجان است. ملوانان بازی رفت را ۲ بر ۰ به سود خود تمام کرده‌اند و این هفته هم به‌دنبال ششمین برد متوالی در لیگ هستند. آرمان‌گهر نیز با ۲۹‌امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده است و ممکن است یکی از بخت‌های صعود باشد؛ اما آن‌ها می‌دانند مقابل ملوان که فقط شش گل دریافت کرده است و مستحکم‌ترین خط دفاع لیگ را دارد، کار دشواری پیش‌رو دارند. تیم خیبر خرم‌آباد سی‌وسه‌امتیازی که به لطف تفاضل گل نسبت به مس کرمان در رده دوم جدول ایستاده نیز این هفته میهمان تیم شهرداری آستاراست. خیبری‌ها بعد از پنج برد متوالی مقابل مس کرمان با نتیجه مساوی متوقف شدند.

با‌این‌حال عبدا... ویسی، سرمربی خیبر، می‌گوید تیمش می‌خواهد به لیگ برتر صعود کند. شهرداری آستارا آخرین بازی نیم‌فصل خود را با برد ۱ بر ۰ مقابل پارس جنوبی جم به پایان رساند و می‌خواهد نیم‌فصل دوم را نیز با امتیاز‌گرفتن از یکی از مدعیان شروع کند. بازی رفت با نتیجه ۱ بر ۰ به سود خیبر تمام شد. مس کرمان، سومین مدعی صعود به لیگ برتر، این هفته میزبان تیم شمس‌آذر قزوین است که اولین فصل حضورش را در لیگ‌یک با خرید امتیاز تیم بادران تجربه می‌کند. در بازی رفت، شمس‌آذر یا همان بادران در میدان حاضر نشده و مس، پیروز مسابقه اعلام شد.

با‌این‌حال اکنون شمس‌آذر برای بقا می‌جنگد و با شانزده امتیاز در رده چهاردهم جدول ایستاده است و نمی‌خواهد به‌راحتی به مس کرمان امتیاز بدهد. استقلال خوزستان، تیم رده‌پنجمی لیگ، نیز با تغییر سرمربی، همه را غافل‌گیر کرد و داوود مهابادی جانشین سهراب بختیاری‌زاده شد. استقلال چهار بازی آخر نیم‌فصل خود را با باخت و مساوی به پایان رساند و حالا می‌خواهد به‌مصاف تیم بحران‌زده سایپا برود؛ تیمی که در کمال ناباوری به لیگ‌یک سقوط کرد و اکنون در لیگ‌یک نیز نتایجش شایسته این باشگاه صنعتی و قدیمی نیست. سایپا بیست‌امتیاز دارد و در رده دوازدهم ایستاده است؛ یعنی با هفت‌امتیاز اختلاف، هفت پله پایین‌تر از استقلال خوزستان است.

مدیرعامل باشگاه سایپا نیز روز شنبه تغییر کرد. بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید. آبی‌پوشان اهوازی هم خیلی تلاش می‌کنند تا دوباره خود را به جمع دو‌سه تیم اول جدول لیگ برسانند. خوشه‌طلایی بیست‌وشش‌امتیازی در رده ششم جدول لیگ ایستاده، ولی این تیم استان مرکزی در پنج بازی آخرش در نیم‌فصل، چهار مساوی و یک برد داشته و این هفته میهمان تیم ویستا‌توربین است که در پنج بازی آخرش یک مساوی و چهار باخت داشته است.

باید دید خوشه‌طلایی بعد از جدایی مهابادی چه نتایجی می‌گیرد. پارس جنوبی، تیم هفتم جدول لیگ، نیم‌فصل را با پنج برد متوالی و یک شکست به پایان رساند و نتایج خیره کننده‌ای کسب کرد و اکنون باید به‌مصاف مس شهربابک برود که در پنج بازی آخرش فقط یک برد و چهار مساوی داشت. مس بیست‌وپنج‌امتیازی در رده هشتم جدول است. برنامه کامل بازی‌های این هفته به شرح زیر است: پارس جنوبی جم - مس شهر‌بابک / آرمان‌گهر - ملوان / شهرداری همدان - ماشین‌سازی / رایکا - استقلال ملاثانی / قشقایی - شاهین شهرداری بوشهر / ویستاتوربین - خوشه‌طلایی / استقلال خوزستان - سایپا / مس کرمان - شمس‌آذر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->