چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

درخواست برای ارائه توضیحات در خصوص لایحه رتبه‌بندی و قوانین استخدامی معلمان

  • کد خبر: ۱۰۱۲۴۵
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
درخواست برای ارائه توضیحات در خصوص لایحه رتبه‌بندی و قوانین استخدامی معلمان
عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، روح اله متفکرآزاد در نشست علنی نوبت سوم امروز (شنبه، ۱۴ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار به همراه ۵۱ نماینده به وزیر صمت؛ لزوم جلوگیری از فروش غیرقانونی و مستقیم خودرو از پارکینگ خودروسازان، وی همچنین به همراه ۱۴ نماینده به وزیر راه و شهرسازی؛ در خصوص لزوم انجام تعهدات وزارت راه و شهرسازی در خصوص ایجاد راه دسترسی ساکنان مسکن مهر شاهین شهر، همچنین تذکر این نماینده به همراه ۶۳ نماینده به وزیر جهاد کشاورزی؛ در خصوص لزوم تخصیص نهاده‌های دامی به واحد‌های دامی کوچک و متوسط مطابق واحد‌های تولیدی پرورش دام، در تذکری به همراه ۲۲ نماینده به وزیر ارتباطات؛ در خصوص ایجاد شبکه مخابراتی و نصب خطوط تلفن ثابت و اینترنت در شهر‌ها و روستا‌های شاهین شهر، میمه و برخوار.

تذکر عبدالجلال ایری نماینده کردکوی، بندر ترکمن و کمیشان به همراه ۳۱ نماینده به رئیس جمهور؛ در خصوص علت تعطیلی مرکز شیمی درمانی بندر ترکمن که با همت خیرین در زمین هلال احمر احداث و برای مدت کوتاهی به بیماران خدمت می‌داد، چیست؟

تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان همراه ۴۹ نماینده به وزارت آموزش و پرورش؛ لزوم پاسخگویی و ارائه توضیحات در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان و قوانین استخدامی برای معلمان، همچنین در تذکری به همراه ۵۲ نماینده به وزیر آموزش و پرورش در خصوص ضرورت رفع تبعیض از معلمان فنی و حرفه‌ای و در تذکری به همراه ۳۴ نماینده به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص لزوم برخورد با ابتذال در فضا و محتوای جشنواره فیلم فجر و به همراه ۳۲ نماینده به وزیر آموزش در خصوص لزوم تطابق جنسیتی معلمان با دانش آموزان در مدارس ابتدایی.

تذکر محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو به همراه ۶۸ نفر از نمایندگان به وزیر علوم؛ لزوم بازنگری در خصوص حذف نمایندگان، ولی فقیه از عضویت در هیات امنای دانشگاه‌های مادر و دانشگاه‌های مرکز استان و به همراه ۸۳ نماینده به وزرای بهداشت و فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ضرورت اجتناب از جلوگیری از ترویج دخانیات در فیلم‌ها و سریال‌های نمایش خانگی و تلویزیونی و لزوم جلوگیری از پخش صحنه‌های مذکور در موارد تهیه شده قبلی.

تذکر احمد مرادی نماینده بندرعباس، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر به همراه ۴۸ نماینده به وزرای اقتصاد، جهاد و راه؛ در خصوص لزوم تسریع در ترخیص کشتی‌های حامل نهاده‌های دامی در برخی از بنادر کشور.

تذکر احمد راستینه نماینده شهرکرد، بن و سامان به همراه ۲۱ نماینده به وزیر نیرو؛ در خصوص ضرورت ملی شدن مدیریت منابع آب سد زاینده رود.

تذکر مهدی عسگری نماینده کرج، اشتهارد و فردیس به وزیر کشور؛ در خصوص لزوم تسریع در تحقق ارتقاء ساختاری امکانات و نیروی انسانی شهرستان‌های کرج و فردیس با عنایت ارتقاء به رتبه فرهنگی انتظامی استان البرز.

تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر راه؛ در خصوص لزوم توجه به راه‌های محوری و بخش‌های شهرستان‌های ارومیه.

منبع: خانه‌ملت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->