سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان آندو: ازفینالیست شدن اردن و قطر باید درس بگیریم مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده
سرخط خبرها

جدال نفتی استقلال و پرسـپولیس پیش از شهـرآورد

  • کد خبر: ۱۰۱۷۷۰
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
جدال نفتی استقلال و پرسـپولیس پیش از شهـرآورد
هفته بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبـــــال ایران از فردا شروع می‌شود.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ هفته بیست و دوم لیگ‌برتر فوتبال ایران فردا با برگزاری پنج مسابقه شروع می‌شود و شنبه به پایان می‌رسد. در مهم‌ترین بازی‌های فردا، استقلال صدرنشین در ورزشگاه آزادی از تیم فوتبال صنعت نفتی پذیرایی می‌کند که هفته گذشته پرسپولیس را در آبادان با دو گل بدرقه کرد و بهترین خوش‌خدمتی را به فرهاد مجیدی و تیمش انجام داد.

در دیگر بازی مهم فردا، اما پرسپولیس در شهر اولین‌ها باید به‌مصاف نفت مسجدسلیمان برود؛ مسابقه‌ای که شاید باتوجه‌به جایگاه نفتی‌ها چندان سخت به‌نظر نرسد، اما نباید فراموش کرد که محمود فکری برای فرار از قعر جدول مطمئنا سرخ‌پوشان را اذیت خواهد کرد. جدال تیم‌های نساجی و سپاهان هم یکی‌دیگر از بازی‌های جذاب فرداست که در مشهد و به‌میزبانی قائمشهری‌ها برگزار خواهد شد.

استقلال – صنعت نفت آبادان | جمعه ساعت ۲۰

استقلال هفته گذشته و به‌لطف خوش‌خدمتی علی‌منصور و امیر قلعه‌نویی، موفق شد فاصله‌ای شش‌امتیازی با رقیب سنتی ایجاد کند و حالا دست‌کم تا پیش از شهرآورد تهران، صدرنشین مطلق لیگ خواهد بود. شاگردان فرهاد مجیدی هفته گذشته مقابل گل‌گهر سیرجان در بازی‌ای پرحاشیه موفق شدند به پیروزی برسند و با تمام قوا خودشان را برای ادامه راه لیگ آماده کنند. حریف فردای استقلال، اما تیم سخت‌کوش صنعت نفت آبادان است؛ تیمی که هفته گذشته به کار بزرگی دست زد. برزیلی‌های ایران اگر فردا هم بتوانند استقلال را متوقف کنند، به‌تن‌هایی نقش اصلی را در تعیین قهرمان لیگ‌برتر ایفا کرده‌اند.

رونمایی از خرید جدید استقلال

به‌نظر می‌رسد برای فرهاد مجیدی چاره‌ای به‌جز استفاده زودهنگام از خرید خارجی‌اش نمانده و سرمربی آبی‌پوشان ناگزیر است این مدافع تنومند را پس از یکی‌دو جلسه تمرینی در ترکیب اولیه تیمش قرار دهد. پس از جدایی یزدانی، مرادمند و آقاسی، آبی‌پوشان با بحران کمبود مدافع میانی روبه‌رو شدند و به‌ناچار بار دیگر روزبه چشمی را به قلب دفاع بازگردانند. بازگشت عارف غلامی هم بسیار به‌موقع بود تا این بازیکن بتواند قدری از دغدغه‌های مجیدی در این پست بکاهد.

آبی‌پوشان که برای برطرف‌کردن این خلأ به‌سرعت یک مدافع آزاد و خارجی را به خدمت گرفتند، حالا ناچار به استفاده زودهنگام از این بازیکن بعد از فقط یکی‌دو جلسه تمرینی هستند. محرومیت نابهنگام روزبه چشمی و مصدومیت محمد دانشگر دست‌های بسته مجیدی را مقابل صنعت نفت بسته‌تر از قبل کرد تا وی چاره‌ای به‌جز پذیرفتن این ریسک نداشته باشد. در صورتی که دانشگر امکان بازی مقابل صنعت نفت را داشته باشد، آبی‌ها دفاع سه‌نفره‌شان را با غلامی، دانشگر و سیلوا تشکیل می‌دهند و در صورتی که دانشگر به این بازی نرسد، مجیدی دفاع خطی تیمش را با زوج سیلوا و غلامی در قلب دفاع آرایش می‌کند.

ژستد در خطر ازدست‌دادن شهر‌آورد

رودی ژستد در خطر ازدست‌دادن شهرآورد قرار دارد. برخلاف همه اخباری که در رسانه‌ها منتشر شده، جعفر سلمانی دوکارته است و در خطر ازدست‌دادن شهرآورد قرار ندارد. مرور کارنامه جعفر سلمانی در این فصل نشان می‌دهد که او تاکنون و در این فصل، فقط دو بار از داوران کارت زرد دریافت کرده است و اخبار مربوط به سه‌کارته‌بودن او صحت ندارد.

سلمانی در دو دیدار برابر تراکتور (دقیقه ۹) و پیکان (دقیقه ۷۱) کارت زرد گرفته است و دواخطاره به‌حساب می‌آید و حتی اگر در بازی با صنعت نفت کارت زرد بگیرد، می‌تواند در شهرآورد تهران به میدان برود. البته رودی ژستد مهاجم اهل بنین استقلال سه‌کارته است و خطر محرومیت از حضور در شهرآورد تهران او را تهدید می‌کند. این بازیکن بلندقامت در سه دیدار برابر آلومینیوم اراک، نساجی قائمشهر و فجر سپاسی شیراز از داوران کارت زرد گرفته است تا تنها بازیکن استقلال باشد که اگر برابر صنعت نفت اخطار بگیرد، از حضور در شهرآورد پایتخت محروم خواهد شد.

نفت مسجدسلیمان – پرسپولیس | جمعه ساعت ۱۸

پرسپولیس در کمال ناباوری هفته گذشته مقابل صنعت نفت آبادان باخت تا شاگردان یحیی گل‌محمدی در ادامه فصل هیچ فرصتی برای لغزش نداشته باشند و البته امیدوار باشند تا رقیب سنتی در ادامه راه امتیاز از دست بدهد. سرخ‌پوشان فردا در شرایطی مقابل نفت مسجدسلیمان قرار خواهند گرفت که حریف آن‌ها برای فرار از منطقه سقوط نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی دارد. شاگردان محمود فکری که خیلی‌ها از همین حالا آن‌ها را در لیگ‌یک می‌بینند، برای اعاده حیثیت هم که شده است تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی‌دارند. بازی رفت دو تیم با تک‌گل مهدی عبدی در ورزشگاه آزادی به‌سود پرسپولیس به پایان رسید و حالا سرخ‌های پایتخت امیدوارند با کسب سه امتیاز این مسابقه به پیشواز شهرآورد تهران بروند.

۴ پرسپولیسی در خطر ازدست‌دادن شهرآورد

در بازی با صنعت نفت آبادان، احسان پهلوان تنها بازیکن پرسپولیس بود که اخطار گرفت و او هم سه‌اخطاره شد. از سوی دیگر، مدتی است وحید امیری و مهدی ترابی سه‌اخطاره‌اند و حالا پهلوان هم به این جمع اضافه شده است. البته دیروز ابتدا گفته شد میلاد سرلک دیگر بازیکن مهم پرسپولیس هم سه‌اخطاره است، اما دوباره گفتند او دواخطاره است و خطر محرومیت فعلا او را تهدید نمی‌کند. درعین‌حال، هم امیری، هم ترابی و البته پهلوان سه بازیکن برتر و آماده پرسپولیس در خط میانی هستند که غیبت هرکدامشان برای شهرآورد حساس پیش‌رو می‌تواند تعیین‌کننده و اثرگذار باشد. باتوجه‌به باخت سرخ‌ها در آبادان، بعید است یحیی به این بازیکنان مقابل نفت مسجدسلیمان استراحت بدهد و تنها راه این است که حواس این نفرات جمع باشد تا در مسجدسلیمان اخطار نگیرند.

در آستانه شهرآورد پایتخت ابهام درباره بازیکنان سه‌کارته پرسپولیس زیاد شده است و برخلاف اعلام رسانه‌ها، یک بازیکن دیگر پرسپولیس هم در آستانه محرومیت قرار دارد. علی شجاعی، بازیکن چپ‌پای سرخ‌پوشان که در دیدار مقابل صنعت نفت و پس از نمایش درخشان برابر مس رفسنجان ثابت بود، از بازیکنانی است که سه‌کارته شده است و با دریافت اخطار بعدی از شهرآورد محروم خواهد شد. شجاعی در بازی با تراکتور، سپاهان و مس رفسنجان کارت زرد گرفت تا به‌همراه چند بازیکن دیگر پرسپولیس در آستانه محرومیت قرار بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->