نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

وضعیت بحرانی تیم ملیِ اسکوچیچ در خط دفاعی

  • کد خبر: ۱۰۲۰۵۷
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
وضعیت بحرانی تیم ملیِ اسکوچیچ در خط دفاعی
تیم‌ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار با کره‌جنوبی پنج بازیکن اصلی خط دفاعی‌اش را در اختیار ندارد و مشخص نیست شجاع خلیل‌زاده و مجید حسینی به این دیدار برسند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم‌ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار با کره‌جنوبی پنج بازیکن اصلی خط دفاعی‌اش را در اختیار ندارد و مشخص نیست شجاع خلیل‌زاده و مجید حسینی به این دیدار برسند. تیم‌ملی فوتبال ایران ۴ و ۹ فروردین۱۴۰۱ به‌ترتیب با تیم‌های ملی کره‌جنوبی و لبنان دیدار خواهد کرد که پایان‌بخش مرحله سوم مسابقات انتخابی جام‌جهانی خواهد بود و تکلیف چهار سهمیه اصلی آسیا برای شرکت در قطر۲۰۲۲ را مشخص خواهد کرد.

البته تا قبل از همین دیدار، تکلیف دو تیم صعودکننده از گروه A مشخص شده و ایران و کره‌جنوبی سهمیه‌های این گروه را تصاحب کردند. بااین‌حال، بازی این دو تیم و قدرت‌های اول آسیا، فارغ از هر چیزی، برای کادرفنی، بازیکنان و هواداران دو تیم مهم است و به‌نوعی از دیدار‌های حیثیتی فوتبال آسیا به‌شمار می‌رود. با وجود اهمیت این دیدار، دراگان اسکوچیچ با سردرگمی عجیبی در زمینه سامان‌دهی خط دفاعی تیمش روبه‌روست.

همه بازیکنان اصلی او در خط دفاعی گرفتار مشکل شده‌اند و احتمالا خط دفاعی دگرگون خواهد شد. بعد از محرومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان به‌مدت دو جلسه و به‌علت مسائل انضباطی، شجاع خلیل‌زاده هم در دیدار الریان و الشمال، در دقیقه۳۸ به‌علت مصدومیت زمین را ترک کرد. همچنین مجید حسینی، مدافع ایرانی شاغل در کایسری‌اسپور ترکیه، در هفته گذشته به‌علت مصدومیت شدید از تمرینات تیمش دور بوده و سرمربی این تیم ترکیه‌ای حال او را وخیم گزارش کرده است.

از سوی دیگر، سیاوش یزدانی و مرادمند از ابتدای این ماه به‌علت اعزام به خدمت سربازی از استقلال جدا و راهی ملوان‌انزلی در لیگ‌یک شده‌اند و در هیچ دیداری به میدان نرفته‌اند. مرتضی پورعلی‌گنجی، دیگر مدافع ثابت تیم‌ملی، نیز بعد از گذشت یک‌سال از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی، هنوز به میادین برنگشته است. در بازی‌های گذشته، امید نورافکن به‌عنوان مدافع وسط به میدان رفته، ولی وضعیت حادتر از چیزی است که به‌نظر می‌رسد. در اردوی قبلی بازیکنی مانند فرشاد فرجی دعوت شده بود که او هم یک‌ماه است برای تیمش بازی نمی‌کند. به این نفرات، باید سعید عزت‌اللهی و صادق محرمی را هم اضافه کرد که از دیدار با کره‌جنوبی محروم هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->