گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم نتیجه بازی پرتغال و فرانسه+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| برد سخت امباپه نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درگیری شدید تیم آکادمی مهدوی‌کیا با پیکان+ ویدئو

  • کد خبر: ۱۰۲۰۶۳
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
درگیری شدید تیم آکادمی مهدوی‌کیا با پیکان+ ویدئو
در یکی از مسابقات فوتبال پایه بین تیم‌های مهدوی کیا و پیکان، زدوخوردی عجیب شکل گرفت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، حواشی آکادمی کیا پایان ندارد. تیمی که قرار بود نماد استعدادیابی مدرن در فوتبال ایران باشد، بعد از حواشی مربوط به بازیکن جعلی، حالا با درگیری در یکی از مسابقاتش روبه رو شده است.

در دیداری در چارچوب هفته پایانی نوجوانان تهران بین تیم‌های پیکان تهران و آکادمی کیا، درگیری عجیبی بین طرفین رخ داد. نکته جالب توجه اینکه این بازی دیداری تشریفاتی محسوب می شده و پیکان از هفته قبل قهرمانی خود در این رقابت‌ها را مسجل کرده بود.

واکنش آکادمی مهدوی کیا به زد و خورد با تیم پیکان

در بیانیه‌ای که آکادمی فوتبال کیا در واکنش به این اتفاق منتشر کرده، آمده است:

"با درود و احترام خدمت اهالی فوتبال و طرفداران گرانقدر فوتبال پایه

در پایان رقابت بین دو تیم کیا و پیکان در رده نوجوانان، بعلت تنش‌ها و کشمکش‌های رایج در مسابقات حساس مانند رقابت فوق، و بدلیل عدم کنترل هیجانات کنار زمین توسط برخی بازیکنان جوان و کم تجربه مان، در کمال تعجب و ناباوری درگیری فیزیکی‌ای پیش آمد که مجموعه آکادمی «کیا» بدین طریق از این بابت ابراز تاسف کرده و از تیم شایسته تهرانی پیکان نیز طلب پوزش داریم.

به همین سبب طی روز‌های آتی جرایم لازم بازیکنان خاطی توسط کمیته انضباطی آکادمی «*کیا*» به ایشان اعلام خواهد گردید. به این امید که در رقابت‌های آتی همچون ادوار قبل، افتخار میزبانی شما بزرگواران را داشته باشیم. "

 

ویدئو درگیری بازیکنان تیم مهدوی کیا با پیکان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->