جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

کارگردان «قدرت سگ» برنده جوایز انجمن کارگردان‌های آمریکا شد

  • کد خبر: ۱۰۲۰۹۶
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
کارگردان «قدرت سگ» برنده جوایز انجمن کارگردان‌های آمریکا شد
جین کمپیون برای فیلم تحسین‌شده «قدرت سگ» موفق شد جایزه بهترین کارگردان انجمن کارگردان‌های آمریکا را از آن خود کند. جایزه ای که سال گذشته کلویی ژائو برای فیلم «سرزمین خانه‌به‌دوش‌ها» کسب کرده بود.

به گزارش شهرآرانیوز - جین کمپیون در جوایز انجمن کارگردان‌ها تاریخ‌ساز شد، چون پس از پیروزی کلویی ژائو در سال گذشته، پیروزی او نمایانگر نخستین باری است که ۲ زن به طور پیاپی برنده جایزه بهترین کارگردان سینمایی می‌شوند. کمپیون همچنین سومین زن برنده تاریخ این جوایز شده است.

کمپیون برای فیلم تحسین شده «قدرت سگ» موفق به کسب این افتخار شد. او دومین زنی است که برای دومین‌بار این جایزه را به خود اختصاص می‌دهد. او پیش از این حدود سه دهه قبل و در سال ۱۹۹۳ برای «پیانو» برنده شده بود.

کمپیون حالا شانس حتی بیشتری برای کسب جایزه بهترین کارگردان جوایز اسکار امسال دارد. او توانست در پیروزی شنبه شب خود چهره‌هایی مانند کنت برانا، پل توماس اندرسون، استیون اسپیلبرگ و دنیس ویلنو را کنار بزند.

کمپیون جایزه خود را از ژائو که پارسال با «سرزمین آواره‌ها» یا «سرزمین خانه‌به‌دوش‌ها» برنده شده بود دریافت کرد و گفت: به این اهمیت می‌دهم که زن‌ها صدایی داشته باشند و درباره نسل بعدی فیلمسازان خیلی هیجان‌زده هستم.

هفتاد و چهارمین دوره جوایز انجمن کارگردان‌های آمریکا به صورت حضوری برگزار شد و جاد اپتاو مجری آن بود. این هفته برنامه جوایز شلوغ است، چون جوایز آنی هم شنبه شب اهدا شد و به زودی برندگان بفتا هم معرفی می‌شوند.

مگی جیلنهال به خاطر «دختر گمشده» برنده جایزه نخستین ساخته سینمایی شد و او این افتخار را با نخستین نامزدی خود کسب کرد.

در بخش تلویزیونی، سریال «جانشینی» شبکه اچ‌بی‌او برنده جایزه بهترین درام شد. در مورد پیروزی آن شکی نبود، چون هیچ سریال دیگری نامزد نشده بود و فقط پنج اپیزود از فصل سوم آن انتخاب شده بودند.

در بخش کمدی، لوسیا آنیلو برنده جایزه امی توانست برای «هکس» برنده جایزه انجمن کارگردان‌ها شود. در بخش سریال‌های محدود هم بری جنکینز به خاطر «خط آهن زیرزمینی» برنده جایزه شد.

منبع: مهر


بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ + نظر منتقدان


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->