وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها
سرخط خبرها

فهرست کامل ۲۷۶ فیلم واجد شرایط رقابت در اسکار ۲۰۲۲

  • کد خبر: ۹۶۵۹۷
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
فهرست کامل ۲۷۶ فیلم واجد شرایط رقابت در اسکار ۲۰۲۲
آکادمی اسکار اسامی ۲۷۶ فیمی که واجد شرایط رقابت در اسکار ۲۰۲۲ هستند اعلام کرد که نام قهرمان اصغر فرهادی هم بین آن‌ها دیده می‌شود.

شهرآرانیوز - آکادمی علوم و هنر‌های سینمایی روز پنجشنبه اسامی ۲۷۶ فیلمی که برای حضور در نود و چهارمین دوره جوایز اسکار واجد شرایط هستند اعلام کرد.

در این فهرست فیلم‌های مهمی مثل «بلفاست»، «به بالا نگاه نکن»، «سخت‌تر سقوط می‌کنند»، «خانه گوچی»، «در بلندی‌ها»، «شاه ریچارد»، «قدرت سگ»، «عبور»، «اسپنسر»، «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» دیده می‌شوند. از آثار بین المللی سال هم فیلم‌های «ماشینم را بران» و «دست خدا» و «قهرمان» اصغر فرهادی در این فهرست حضور دارند.

آکادمی در سال گذشته به دلیل همه‌گیری کرونا پنجره حضور در فیلم‌های واجد شرایط را تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۱ تمدید کرد و فیلم‌های فهرست به ۳۶۶ رسیدند. امسال دوره واجد شرایط‌بودن به ۱۰ ماه کاهش یافت.

رای‌گیری برای اعلام نامزد‌ها در ۲۷ ژانویه آغاز می‌شود و در ۱ فوریه به پایان می‌رسد. نامزد‌های نهایی هم در ۸ فوریه اعلام می‌شوند.

نود و چهارمین دوره جوایز اسکار قرار است در تاریخ ۲۷ مارس از شبکه ABC پخش شود. برای اولین‌بار بعد از سال ۲۰۱۸، مراسم امسال با مجری برگزار می‌شود. گلن وایس برای هفتمین‌بار متوالی کارگردانی پخش تلویزیونی اسکار را بر عهده خواهد داشت.  

کلیک کنید: فهرست ۲۷۶ فیلم واجد شرایط اسکار ۲۰۲

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->