صادرات مرغ از تمامی مرز‌ها بلامانع است مرور خاطره تلخ سال گذشته و افت ۲۰ هزار واحدی شاخص کل + نمای پایانی بازار (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی برای خرید گوشت مرغ + ویدئو جولان سکه طلا همچنان در کانال ۴۰ میلیون تومان | حباب سکه تخلیه نشد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی ساخت واحدهای مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور کلید خورد شرایط جدید فروش نقد و اقساطی خودرو پژو پارس + جدول (اردیبهشت ۱۴۰۳) فروش بلیت قطار در دست سه اپلیکیشن پایتخت‌نشین | بیکاری ۲ هزار اپراتور در سراسر کشور تجمع خانه‌های با رهن کمتر از ۱۰۰ میلیون در منطقه رسالت مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌زودی صدور دسته‌چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اگر قصد خرید طلا دارید بخوانید | پیش‌بینی مهم از بازار طلا (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز یازدهمین جلسه حراج سکه طلا از ساعت ۱۲ امروز (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی چهار روز آینده قیمت قطعی و علی الحساب خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد | چه کسانی می‌توانند ثبت نام کنند؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | دنا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سالگرد روز سیاه بورس و فرار ۶۶ همتی حقیقی‌ها از بازار! ثبت نام جدید ایران خودرو بدون قرعه کشی با تحویل فوری + جزئیات (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار ارز در پی مخابره پیامی مهم از ریاض و بغداد به تهران (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت گوشت قرمز در بازار مشهد | صورت‌حساب گرانی گوشت منتشر شد + جدول زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس بانک مرکزی: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید پلمب طلافروشی‌های متخلف در مشهد | رئیس اتحادیه: فروشندگان طلا نسبت به بازگشایی مغازه خود اقدام کنند + فیلم (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی به کشور (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعریف متفاوت و باحال درباره کار و اشتغال چرا کیفیت آب شرب در نقاط مختلف مشهد متفاوت است؟
سرخط خبرها

قرعه‌کشی سه خودرو تارا، شاهین و ۳۰ دستگاه موتورسیکلت برقی برای رانندگان بدون تخلف + جزئیات (۲ فروردین ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۰۲۸۷۹
  • ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
  • ۱۳
قرعه‌کشی سه خودرو تارا، شاهین و ۳۰ دستگاه موتورسیکلت برقی برای رانندگان بدون تخلف + جزئیات (۲ فروردین ماه ۱۴۰۱)
 پیش از شروع تعطیلات نوروزی بود که پلیس راهور دو پیامک را برای اکثر رانندگان و مالکان خودرو‌ها ارسال کرد که یکی از آن‌ها پیامکی تشویقی بود و از شرکت رانندگان بدون تخلف در قرعه‌کشی شش دستگاه خودرو و ۳۰ دستگاه موتورسیکلت برقی خبر داده بود. معاون اجتماعی پلیس راهور درباره جزئیات این قرعه کشی توضیح داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌های پایانی اسفند ماه سال ۱۴۰۰ دو پیامک از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی برای رانندگان و مالکان خودرو‌های سواری ارسال شد. یک پیامک هشداری بود و برای آن دسته از رانندگانی ارسال شد که در طول یک سال گذشته دستکم مرتکب یک تخلف حادثه ساز شده بود موضوعی که مسئولان پلیس راهور در پیگیری ایسنا اعلام کردند که این پیامک به معنای توقیف خودرو نبوده و صرفا برای هشدار به رانندگان در آستانه سفر‌های نوروزی است.

دومین پیامک پلیس، اما چنین محتوایی داشت: «راننده گرامی در راستای سیاست‌های تشویقی پلیس راهور، اگر از ۲۶ اسفند سال جاری تا ۱۶ فروردین ۱۴۰۱در تردد‌های نوروزی خود بدون تخلف وتصادف رانندگی کنید به صورت سیستمی در قرعه کشی ۶ خودرو (تارا وشاهین) و ۳۰ موتورسیکلت برقی شرکت داده خواهید شد. هدف ما سلامت شما و سرنشین خودروی شماست. پلیس راهور ناجا». پیامکی که البته برخی آن را جدی نگرفتند و به حساب پیامک‌های تبلیغاتی گذاشتند که این روز‌ها ارسالشان مزاحمت‌های زیادی برای مردم ایجاد کرده است. اما پلیس راهور اعلام کرده که این پیامک کاملا صحیح است و بهتر است رانندگان آن را جدی بگیرند.

سرهنگ عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی جزئیات بیشتری از این طرح تشویقی پلیس ارائه کرده و به برخی از ابهامات رانندگان نیز پاسخ داده است.

جهانی در این‌باره می‌گوید: آمار‌ها نشان می‌دهد که رعایت قوانین و مقررات رانندگی، سهم زیادی از جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی دارد و در واقع رانندگان قانونمندار هم خود دچار حادثه کمتری می‌شوند و هم ایمنی ترافیک را برای دیگر رانندگان به خطر نمی‌اندازند. از این رو پلیس راهور تصمیم گرفت تا در کنار برخورد با متخلفان، طرحی تشویقی برای رانندگان بدون تخلف از زمان اجرای طرح نوروزی تا کنون را هم به اجرا در بیاورد و بر اساس آن تصمیم به اجرای این قرعه‌کشی گرفته شد.

وی ادامه می‌دهد: در همین راستا و با هدف تلاش برای پیشگیری از تصادفات در کنار اقدامات اجرایی، عملیاتی و میدانی، پیامکی را به همه رانندگان ارسال و اعلام کردیم که اگر در طرح نوروزی یعنی از ۲۶ اسفند تا ۱۶ فروردین هنگام تردد از محور‌ها هیچ تخلف و تصادفی نداشته باشند، از طریق سیستمی آن‌ها را شناسایی می‌کنیم و برای این افراد سه دستگاه تارا، سه دستگاه شاهین و ۳۰ دستگاه موتورسیکلت برقی به عنوان جایزه در نظر گرفتیم که از طریق قرعه کشی به آنان داده خواهد شد.

جهانی درباره اینکه آیا ممکن است راننده‌ای که هیچ ترددی در ایام نوروز نداشته هم به عنوان راننده بدون تخلف در این قرعه‌کشی شرکت داده شود، اظهار می‌کند: اطلاعات خودرو‌ها در تردد شمار‌ها ثبت می‌شود ودر واقع اینطور نیست که اگر فردی هیچ ترددی نکند هم از طریق سامانه وارد قرعه‌کشی شود. این قرعه‌کشی در میان آندسته از افرادی که با خودرویشان تردد داشته، اما تخلفی نداشته‌اند انجام خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره زمان برگزاری قرعه‌کشی نیز می‌افزاید: قرعه کشی طی دو نوبت و در دو برنامه زنده تلویزیونی که از دو شبکه انجام می‌شود، به طور زنده پخش خواهد شد و در فرآیند آن نیز هیچگونه اقدام دستی وجود نخواهد داشت.

وی درباره اینکه آیا لازم است رانندگان برای شرکت در این قرعه‌کشی در سامانه خاصی ثبت‌نام کنند نیز به می‌گوید: همانطور که گفتم فرآیند این قرعه کشی از طریق سامانه و به طور سیستمی انجام می‌شود. از این رو هیچ نیازی به ثبت نام در جایی وجود ندارد و پلیس راهور اطلاعات رانندگانی که در این بازه زمانی تردد داشته، اما تخلف نداشتند را در اختیار دارد.

منبع:ایسنا 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
رضا کهورزاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
0
0
عالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
0
0
از چه شبکه ای پخش میشه زمانش و نمیگید؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
0
0
ماکه شهرستانیم تا۱۰۰ کیلومتریمونم دوریبن نیست از کجا میفهمن ماشینم ترددداشته یانه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
0
0
چرا زمان قرعه کشی رو راهور اعلام نمیکنه.
نکنه جایزه ای در کار نیست.
الآن بیش تر از دو هفته از تعطیلات میگذره
فریدون
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
0
0
منتظر قرعه کشی هستم
شیراز
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
0
0
سلام امروز ۲۴ اردیبهشت هست و من هنوز منتظرم
من در تعطیلات نوروز به هشت استان سفر کردم بدون تخلف
تارای من کو؟؟؟؟؟؟
آرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
0
منتظر قرکشی هستیم
انسان
Canada
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
0
انگارهمش دروغ بود
مصطفی کنعانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
0
0
اولین بار توی قرعه کشی موتور میکنم انشالله اسم در بیفته خو من شانس نداره یا خدا تعالا من یکونو ناس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
0
0
پس چی شد؟ الکی بود؟
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
0
0
تو خدا یکی پیگیری کنه چرا قرعه کشی نمیکنن پس
سیدمحمدحسیتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
0
0
سلام.من خودم اصلا اهل خلاف نیستم امسال هم بخاطر ماشین تاراهم که شده بود خیلی مقررات را جدی گرفتم.الان هم منتظر نتایج قرعه کشی هستم.
محمد از اهواز
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
0
0
الان ۲۶ مرداد است. لطفا وقتی کاری را نمی تونید انجام بدید قول دروغ ندید!!!!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->