مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک بند از برنامه هفتم توسعه پرویز داوودی، معاون اول دولت نهم درگذشت + سوابق طرح گروه ۷ برای محدود کردن برنامه موشکی و پهپادی ایران محسنی اژه‌ای: اقدامات مسئولان قضایی باید در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم باشد رئیس جمهور: تلاش در تمام کشور باید در مسیر افزایش تولید باشد رسانه‌ها از حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان خبردادند از آغاز جنگ غزه تاکنون نزدیک به ۱۴ هزار  کودک کشته شده‌اند رئیسی در سمنان: گام‌های خوبی برای راه‌اندازی کارخانه‌ها و کارگاه‌ها برداشته شده است حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی معاون‌اول قوه‌قضائیه شد امیرعبداللهیان برای شرکت در نشست شورای امنیت وارد نیویورک شد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) روسیه خواستار رأی گیری درباره تحریم اسرائیل در شورای امنیت شد حملات فسفری اسرائیل به جنوب لبنان + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) شنیده شدن صدای چند انفجار در شمال فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) حزب الله فیلم حمله به «عرب العرامشه» اسرائیل را منتشر کرد اردوغان شنبه با هنیه دیدار می‌کند وزیر خارجه راهی نیویورک شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند کامرون خطاب به رژیم صهیونیستی: درگیری را تشدید نکنید
سرخط خبرها

رییس بنیاد شهید: دولت بر اساس نیاز مردم برنامه‌ریزی می‌کند

  • کد خبر: ۱۰۳۴۳۹
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
رییس بنیاد شهید: دولت بر اساس نیاز مردم برنامه‌ریزی می‌کند
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این دولت مردمی پای حرفش ایستاده است و بر اساس نگاه و نیاز مردم سیاست‌گذاری و برنامه ریزی می کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید امیرحسین قاضی زاده روز پنجشنبه در ادامه سفر خود به شهرستان فریمان در جمع نخبگان ، علما و خانواده شهدای این شهرستان افزود: وقتی نیتها خالص باشد عمل حکمت آمیز می شود و نتیجه مثبت به دست خواهد آمد.

وی اضافه کرد: با وجود برخی کاستیها، کارهای زیادی در این دولت و نظام به لطف خدا و به مدد خونهای پاک ریخته شده برای این انقلاب انجام شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: روسای برخی کشورهای بدبخت منطقه ما برای حفظ خود مجبور شده اند دست در دست اسرائیل بگذارند و همین مساله باعث زمین خوردن آنها خواهد شد و در منطقه ما بسیاری از کشورهای اطراف تقریبا یک روز خوش ندارند و منظور من فقط کشورهای جنگ زده نیست و حتی کشورهای به ظاهر ثروتمند و مقتدر نیز مشکل دارند.

قاضی زاده هاشمی افزود: ایران سربلند و مقتدر اما با تمام سختی ها، مسیر خود را طی می کند  چرا که عده ای در مسیر و مکتب امام حسین(ع) حاضر شدند به خود، آینده و خانواده خود فکر نکنند و در مسیر آن حضرت جهاد کردند.

وی ادامه داد:برای تداوم این مسیر باید مرتب این راه مرور شود و باید ما به عنوان نیازمندان به مکتب جهاد و شهادت به شهید و مزار شهید توجه کنیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین به دیدار خود با خانواده شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم اشاره کرد و گفت: در جلساتی که برگزار شد نیازها و مسائل شما بررسی و یادداشت برداری شد و ستادی در نهاد ریاست جمهری این مسایل را بررسی و دسته بندی خواهد کرد و در اختیار نهادهای متولی قرار می دهد.

معاون رییس جمهور در دومین روز سفر هیات دولت به خراسان رضوی پس از حضور در گلزار شهدای فریمان و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، ضمن حضور در آیین آغاز عملیات مرحله نخست ساخت طرح مسکن ملی در فریمان، در جریان روند اجرایی طرح پنج مرحله ای نهضت ملی مسکن این شهرستان قرار گرفت.

قاضی زاده دیروز چهارشنبه نیز به شهرستان مرزی سرخس سفر کرد.

رییس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت روز چهارشنبه دهم فروردین ماه ۱۴۰۱ در نخستین سفر استانی خود در سال جدید وارد استان خراسان رضوی شدند.

سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت در خراسان رضوی امروز پنجشنبه نیز ادامه دارد.

رییس جمهور را در این سفر وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و راه و شهرسازی و نیز معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری همراهی می کنند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۷ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->