یک توصیه پزشکی؛ هنگام گزش حیوانات خوددرمانی نکنید رجا درباره توقف چهارساعته قطار تهران-مشهد توضیحاتی داد (۶ تیر ۱۴۰۳) نتایج امتحانات نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ صدور دستور توزیع ۶۵۰ هزار قوطی شیرخشک توسط اداره پایش زنجیره تامین شیرخشک همه چیز درباره تعداد انسان‌هایی که تاکنون روی زمین زندگی کرده‌اند هر ماه یک میلیون تومان علی‌الحساب به بازنشستگان پرداخت می‌شود رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: در حج تمتع امسال، ۲۲ زائر ایرانی در عربستان فوت شدند برای داشتن رابطه خوب با فرزندان بزرگ‌سال خود، با این ۶ رفتار خداحافظی کنید حمایت بیمه از انسولین‌های نسل جدید؛ دوسر برد برای بیمار و بیمه‌گر امّاواگر‌های مصرف آهن در زنان اشتغال و تأمین معیشت؛ دو چالش دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) | کاهش دمای روزانه در سطح استان از جمعه هزینه داروی بیماران خاص کمتر از ۱۰ درصد قیمت واقعی است سخنگوی قوه‌قضائیه: تضمین سلامت انتخابات از سوی مجریان باید به‌خوبی صورت گیرد | آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال شناسایی ۱۲۲ مورد مثبت تب دنگی از ابتدای سال در کشور | تب دنگی در چهار استان شیوع دارد معجزه آناناس برای کاهش وزن و لاغری این خوراکی محبوب کبد کودکان را تهدید می‌کند قول وزیر کار به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی: علی‌الحساب حقوق بازنشستگان را به‌محض تأمین منابع، پرداخت می‌کنیم + ویدئو بهترین زمان شام خوردن | برای جلوگیری از افزایش وزن در این زمان شام بخورید دلایلی که شما را به خوردن برخی مواد غذایی معتاد می‌کند + راه حل‌های ترک اعتیاد مصرف غذا‌های مضر
سرخط خبرها

حضور دانش آموزان در مدارس از فردا (۱۴ فروردین ۱۴۰۱) الزامی است

  • کد خبر: ۱۰۳۵۶۰
  • ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
  • ۱
حضور دانش آموزان در مدارس از فردا (۱۴ فروردین ۱۴۰۱) الزامی است
طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، مدارس ملزم به ارائه آموزش حضوری هستند و حضور دانش‌آموزان در مدارس همانند دوران قبل از کرونا است؛ هر مدرسه‌ای که در بازگشایی و ارائه آموزش حضوری اهمال کند طبق ضوابط و مقررات با آنها برخورد می‌شود

صادق ستاری افزود تمام مدارس ملزم به ارائه آموزش حضوری هستند و کارشناسان ادارات مناطق و شهرستان‌ها به مدارس سرکشی خواهند کرد.

وی افزود: بازرسان آموزش و پرورش نحوه بازگشایی مدارس، ارائه آموزش حضوری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را رصد خواهند کرد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: هر مدرسه‌ای که در بازگشایی و ارائه آموزش حضوری اهمال کند طبق ضوابط و مقررات با آنها برخورد می‌شود.

ستاری فرد درباره اینکه اگر مدرسه‌ای در ارائه آموزش حضوری کوتاهی کرد، خانواده‌ها چگونه می‌توانند گزارش دهند؟ گفت: واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی شکایات آماده دریافت پیام‌های مردم هستند.

وی متذکر شد: آموزش حضوری، اختیاری نیست بلکه اجباری است و در صورت عدم حضور دانش‌آموز در کلاس درس، غیبت رد خواهد شد البته سه گروه از دانش‌آموزان شامل مبتلایان به کرونا، دارای علائم و مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای می‌توانند به صورت مجازی آموزش‌ها را دریافت کنند.

ستاری فرد مطرح کرد: برنامه آموزشی مدارس طبق برنامه‌ای است که در دوران قبل از کرونا اجرا می‌شد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره سرویس دانش‌آموزی گفت: طبق اطلاعات دریافتی از شهرهای مختلف یکی از موانع اصلی موضوع سرویس دانش آموزان است البته برخی از مدیران مدارس در ایام تعطیلات از طریق ارسال پیامک به خانواده‌ها نسبت به نحوه حضور دانش‌آموزان در مدرسه و اینکه به سرویس نیاز دارند یا خیر کسب اطلاع کردند تا موضوع سرویس و تردد دانش‌آموزان را ساماندهی کنند.

ستاری‌فرد درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیان کرد: در این رابطه فرمی را تهیه کرده‌ایم و کارشناسان واحدهای ارزیابی عملکرد نظارت محسوس و غیرمحسوس را اعمال همچنین از ظرفیت والدین برای نظارت استفاده می‌کنیم و آنها می‌توانند مسائل و مشکلات را به مناطق آموزش و پرورش و واحد ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش اطلاع دهند.

طبق اعلام آموزش و پرورش شهر تهران خانواده‌ها می‌توانند مشکلات در رابطه با عدم بازگشایی مدارس یا عدم رعایت بهداشت محیط را از طریق سامانه پیامکی به شماره 09121540640 اطلاع دهند.

همچنین  براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، کلاس درس دانش‌آموزان بدون فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود البته استفاده از ماسک  در ساعات حضور در کلاس درس الزامی است و هیچ شرطی از جمله تزریق واکسن برای حضور دانش‌آموزان در  مدارس تعیین نشده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
0
0
سلام آخه چرا بچه‌ای ماداخل مدرسه پایین شهر باید با اتباع خارجی داخل یک کلاس باشن ومریض بشن آخه این چه کاری با بچه های بی زبان انجام میدید
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->