استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد
سرخط خبرها

همراه با فجر ۹۸

  • کد خبر: ۱۰۳۶۴
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۳
همراه با فجر ۹۸
«عامه‌پسند» با هوتن شکیبا راهی فجر می‌شود
شکیبا افخمی| فیلم سینمایی «عامه‌پسند» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سهیل بیرقی یکی از فیلم‌هایی است که فرم حضور در جشنواره سی وهشتم را پر کرده است. این فیلم همچون فیلم‌های «من» و «عرق سرد»، دو ساخته قبلی بیرقی، در ژانر اجتماعی و با محوریت یک کاراکتر زن ساخته می‌شود. این کارگردان که در دو فیلم پیشینش، لیلا حاتمی و باران کوثری را برای ایفای نقش قهرمان داستان‌هایش انتخاب کرده بود، این‌بار نقش اصلی فیلم را به فاطمه معتمد‌آریا واگذار کرده است. درکنار معتمدآریا، باران کوثری و هوتن شکیبا به ایفای نقش می‌پردازند. فیلم‌برداری فیلم سینمایی عامه‌پسند این روز‌ها در شهرستان شهرضا پیگیری می‌شود و هوتن شکیبا که سال گذشته توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را از آن خود کند، روز گذشته با قرار گرفتن مقابل دوربین عامه‌پسند، نخستین عکسش در فیلم تازه سهیل بیرقی منتشر شد.

فیلم پربازیگر امسال، فرم پر کرد
«دوزیست»، دومین همکاری سعید خانی و برزو نیک‌نژاد به‌عنوان تهیه‌کننده و کارگردان، بعد از فیلم پرفروش «لونه زنبور» است. دوزیست برخلاف فیلم قبلی این دو سینماگر، در ژانر اجتماعی ساخته شده است. این فیلم که یکی از آثار پربازیگر درحال ساخت است، از حضور بازیگران سرشناسی، چون جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، پژمان جمشیدی و مانی حقیقی بهره گرفته است. جدیدترین خبری که درباره این فیلم منتشر شده است، حکایت از ورود دوزیست به ماراتن جشنواره فیلم فجر دارد. این خبر درحالی منتشر شده است که سعید خانی، تهیه‌کننده فیلم، پیش از این اعلام کرده بود برای اکران فیلم پیش از جشنواره فجر تلاش می‌کند، اما ظاهرا با فراهم نشدن شرایط اکران، شنیده می‌شود که سازندگان دوزیست فرم جشنواره را پر کرده‌اند و به‌زودی با اتمام مراحل فنی، نسخه‌ای از فیلم به دفتر جشنواره تحویل داده خواهد شد.

«سلفی با دموکراسی»؛ متقاضی حضور در جشنواره فجر
علی عطشانی که فیلم پرحاشیه «یادم تو را فراموش» را آماده اکران عمومی دارد، این روز‌ها درحال آماه‌سازی فیلم جدیدش با نام «سلفی با دموکراسی» برای حضور در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر است. این فیلم با محوریت جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس با اتمام مراحل فیلم‌برداری، این روز‌ها وارد مرحله تدوین شده است. عطشانی که سال ۸۹ فیلم «دموکراسی تو روز روشن» را جلوی دوربین برده بود، درباره ارتباط این فیلم با «سلفی با دموکراسی» به انا گفته است: «اینکه بگوییم فیلم تازه‌ام به‌نوعی ادامه داستان آن فیلم است، نه واقعا، بلکه درواقع همان حال‌وهوای داستانی و مثلا فضای ماورایی را دارد.» پولاد کیمیایی، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، سیما تیرانداز، کوروش تهامی و دنیا مدنی جزو بازیگرانی هستند که مقابل دوربین این پروژه رفته‌اند. همچنین امیرعباس گلاب علاوه‌بر خواندن تیتراژ این فیلم، قرار است نقش فرشته مرگ را در «سلفی با دموکراسی» بازی کند.

آماده‌سازی «بی‌سر» برای جشنواره فجر
فیلم سینمایی «بی‌سر» به‌کارگردانی کاوه سجادی‌حسینی و تهیه‌کنندگی روح‌ا... برادری و سمیرا برادری که با هدف رونمایی در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر مراحل تولید را پشت‌سر گذاشته، در روز‌های گذشته پروانه نمایشش صادر شده است. سجادی‌حسینی پیش از این، فیلم‌های سینمایی «شب بیرون» و «بوفالو» را کارگردانی کرد‌ه بود و به‌عنوان دستیار ا‌ول کارگردان و برنامه‌ریز نیز با اصغر فرهادی در ساخت فیلم «فروشنده» همکاری کرده است. او پس از پنج سال دوری از سینما و فیلم‌سازی به‌سراغ ساخت فیلم جدیدش رفته است. «بی‌سر» با بازی الهام کردا و مهدی کوشکی، ماجرای یک روز از زندگی زوجی به نام‌های ارغوان و هومن را روایت می‌کند که در آستانه جدایی، برای حفظ زندگی مشترکشان تلاش می‌کنند. رؤیا تیموریان، کاظم سیاحی، ناصر سجادی‌حسینی، محمدرضا فرزاد، مهسا باقری، علیرضا ریاحی و ایرج شهزادی، دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->